Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het praathoedje.

U leest om dit moment het verhaal Het praathoedje gepost door Superraq!!. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Superraq!!
Gepost op: 2010-2-22

Verhaal:

Het praathoedje
Het Praathoedje
Op een mooie dag waren beer en konijn aan het spelen. Beer had een nieuw hoedje gekregen en zette hem op! Konijn vond hem heel grappig staan. Toen gingen ze zich verkleden en Beer was een rare man met een hoed en Konijn was een clown. Opeens hoorde ze iemand praten. Ze wisten niet wie het was en ze herkende de stem ook niet. ‘’wie was dat?’’ vroeg Beer. Konijn wist het ook niet. Toen hoorde ze weer iemand praten. Het kwam boven het hoofd van Beer uit. Het was het nieuwe hoedje! Het was een praat hoedje. ‘’Hallo zei’’ het. ‘’Ik ben Luis’’. ‘’En wie zijn jullie??’’ ‘’Ik ben Beer, En hij is Konijn!’’ ‘’Wil jij onze nieuwe vriend zijn??’’ ‘’oke’’ Zei Luis. ‘’Maar jullie mogen wij ook het Praathoedje noemen! ‘’ Het praathoedje praatte en praatte tot Beer zei: ‘’ zullen we nu weer gaan verkleden?? ‘’ Even later gingen ze met zijn drieën veder spelen. Het Praathoedje ging ook verkleed. Opeens kwam een jongentje de kamer binnen en pakt Beer, Konijn en het Praathoedje. Hij gooide ze zo hoepla de vuilnisbelt op! Een paar dagen later zagen twee meisjes en hun moeder ze liggen en namen ze mee naar huis en gingen er mee spelen. Beer en konijn en Luis waren heel erg tevreden want nu werden ze tenminste gebruikt en ze gingen vrolijk meedoen. Een jaar later waren de meisjes al 10 geworden en wilden ze de popen niet meer. Beer en konijn waren ook het praathoedje kwijt. Ze zochten en ze zochten maar ze vonden hem niet. Het Praathoedje was weg ge gooit. Twee dagen later werd Konijn ook weg ge gooit. Beer was heel erg verdrietig. Nu was hij zijn vrienden kwijt en had hij niemand om mee te spelen. Hij was nog heel lang alleen tot de dag aan brak dat hij ook weg ge gooit werd. Hij zocht op de vuilnisbelt maar zag zijn vrienden niet. Hij zag wel een kartonnen doos. Hij ging naar binnen want hij had het heel koud gekregen. En wie zaten daar? Konijn en Luis!! Ze vlogen op en knuffelde Beer plat. Maar er zat nog iemand. ‘’ Dit is Panda ‘’ zei konijn. Panda was eerst ook van die twee meisjes maar werd ook weg ge gooit. Nu had Beer weer zijn vrienden terug. En had hij ook nog een nieuwe!! Hij was heel erg blij!! Zo als gewoonlijk praatte het Praathoedje hem de oren van zijn hoofd af. maar dat vond hij niet erg!!


Aantal keer bekeken: 6254
Waardering: 5.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online