Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het raadsel.

U leest om dit moment het verhaal het raadsel gepost door sabrina dijkhuizen. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sabrina dijkhuizen
Gepost op: 2011-9-23

Verhaal:

het raadsel
het raadsel!
op een ochtend zat ik de krant telezen toen riep mijn moeder:"bel je ff de loodgieter want de wc is verstopt"
ik zei"ja ik ga wel ff bellen"hij nam op en zei ök ik kom wel ff naar de wc kijken"de ouders moesten even weg om iets op te halen toen ze de deur uitgingen stond buurman uit zijn raam te kijken.hij keek naar hun.de ouders vanh me reden weg.ik zwaaide ze nog ff uit.
een paar minuten later kwamen ze terug.zezagen mij dood op de grond liggen met en briefje ernaast.er stond op:kijk uit voor mij ik vermoord jullie ook als jullie niet uitkijken.
ze vonden het maar raar ze dachten dat de loodgieter het had gedaan.maar dat wisten ze niet zeker want ze zagen de loodgieter weer terug rijden in zijn auto.hij zag lijkbleekze hadden de politie gebeld en de polietie moest elk moment aankomen.toen werd er gebeld"ik kom jullie halen"zei iemand.
een minuut later werd er weer gebeld"ik ben er bijna" weer een minuut later werd er weer gebeld"ik ben in jullie straat"weer een minuut later werd er weer gebeldïk ben in jullie huis"ze hoorden voetstappen.tik tik tik.
toen voelden ze iets het deed zeer en toen werd alles zwart......
de politie kwam aangereden en belde aan niemand deed open maar toen ging de deur open en er stond daar iemand en toen werd alles zwart......


wie de moordenaar was zeg ik niet dat is geheim meoten julli zelf maar raden de oplossing geef ik dan in ht volgende verhaal dus wel stemmen als je het antwoord wil weten.

Aantal keer bekeken: 12061
Waardering: 6.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online