Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het toneelstuk.

U leest om dit moment het verhaal het toneelstuk gepost door rik wierinckx. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: rik wierinckx
Gepost op: 2011-8-27

Verhaal:

het toneelstuk
Oke, deze heb ik van een of andere urban legends site. Ik ben er een jaar lang bang van geweest toen ik klein was, dus ik heb hem goed onthouden:


"Twee kamergenotes, Jane en Mary, waren totaal verschillend. Mary studeerde hard voor haar tentamens, en Jane had het druk met schooltoneelstukken waarin ze vaak de hoofdrol had.
Zo had Jane op een keer de hoofdrol in de musical 'Susanna'. Omdat ze Mary niet wilde storen, ging ze iedere dag oefenen in het park. Ze oefende het nummer 'Susanna, don't you cry for me', heel vaak, omdat ze daar moeite mee had.
Op een avond kwam ze thuis. Het was pikkedonker, wat Jane nogal vreemd vond, omdat Mary altijd een lampje aanhad. 'Mary?' riep ze. Ze hoorde een hard gepiep door kamer. Toen haar ogen wat meer aan het donker gewend raakten, kon ze zien dat de schommelstoel in de kamer op en neer ging. 'Susanna, don'you cry for me', zong een stem.
'Mary, kap daar mee!' riep Jane. 'Susanna, don't you cry for me', klonk het weer. Nu werd Jane bang. Bibberend liep ze op de schommelstoel af. Ze hoorde een onsmakelijk geluid. Een klotsend geluid dat steeds weer herhaald werd. (maak er twee posts van, anders doet dit forum nogal moeilijk, merk ik. Wacht even).
Miss Riddle:
Toen ze naast de schommelstoel stond zag ze het. Een man met een psychopatische grijns stond achter haar kamergenote, die hij tegen de muur had gepind met ijzeren spalken. Met een hakmes bewerkte hij Mary's dode lichaam. *klots, klots, klots*.
Jane begon te hyperventileren en ze gaf over. De man zong door 'Susanna, don't you cry for me', terwijl hij Jane vastpakte en naast haar kamergenote tegen de muur aanzette. Jane wilde gillen, maar er kwam geen geluid uit haar keel. Het laatste wat ze hoorde was het geneurie van de moordenaar. En ze verzette zich niet meer

Aantal keer bekeken: 5751
Waardering: 5.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online