Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het vervloekte schilderij.

U leest om dit moment het verhaal het vervloekte schilderij gepost door lou. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: lou
Gepost op: 2011-5-26

Verhaal:

het vervloekte schilderij

Deel 1
Christina was rende de trappen af en rende opgewonden naar haar moeder toe. Wa heb je gekocht vroeg haar zusje Agnes die haar had gevolgd. De twee meisjes keken nieuwsgierig naar het vierhoekig pak da mama onder haar arm hield. Nadat mama haar jas aan de bediende had gegeve, scheurde ze t papier van t pak af. Oooh wat mooi zei Agnes en ook de bediende keek er bewonderend naar. Maar eigelek vond Christina het een verschrikkelek lelek schilderij: t was een portret van een bleek meisje me wallen onder haar oge. Na een uurtje hing het protret in t salon. En Christina bleef er alleen achter. Ze begon haar boek te leze. Plots hoorde ze n zacht gegiegel. Ze keek op van haar boek, riep da haar zus moest stoppe en las verder in haar boek. Na een tijdje hoorde ze: pssssssssssssssst! Ze keek weer op en zag t lelijke schilderij bewege. Christina ging ervoor staan om er zeker van te zijn da ze nie droomde. En ze had gelijk: t schilderij begon zelfs te prate. Hihihihihihihi! Jij bent mijn nieuwe vriendin! Dus daarom mag je drie wense doen! Waarom ni dacht Christina, dus ze maakte een wens. Ze wensde da ze opeens heel rijk werde. Plots voelde ze zich kei moe en moest ze zich aan een stoel vasthoude om ni flauw te valle. De volgende dag ging de telefoon. Haar mama nam op. Toen ze afhaakte, begon mama te huile: oma was gestorven en ze erfden al het geld. Christina schrok. Ze wou ni da haar wens op die manier uitkwam. Na het ontbijt ging ze trug naar t schilderij en begon ertege te schreeuwe. Het enige wa t schilderij antwoorde was: jij bent mijn nieuwe vriendin! Je mag 3 wense doen! Plots stond de bediende in de woonkamer. Wa doe je vroeg ze. Christina werd boos en schreeuwde da de bediende zich ni moest bemoeie en de bediende schreeuwde boos trug. Toen ze wwer weg was zei Christina tege t schilderij: ik wil da die bediende weg is! En plts voelde ze zich weer kei moe.


Aantal keer bekeken: 2803
Waardering: 6.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online