Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het witte huis.

U leest om dit moment het verhaal het witte huis gepost door bert vereeeken. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: bert vereeeken
Gepost op: 2009-4-24

Verhaal:

het witte huis
er was eens. een heel mooi meisje violinde was haar naam.ze woonde alleen in een heel groot wit huis.haar vader was een slechte man. die alleen aan rijkdom dacht.het witte huis had ze gekregen van haar moeder.die overleden is .violinde had geen geld. het enigge wat ze had was een wit huis en kleren. nu ja kleren. als je het zo kan noemen waren het eigelijk gescheurde vodden.violinde zat voor de kachel.toen plots iemandhaar naam riep.VIOLINDE VIOLINDE DOE OPEN!! violinde deed open. en wie stond daar haar vader die ze in geen 30 jaar meer had gezien.er was nog een man bij die het huis wouw kopen.VIOLINDE ZIJ IK WOON HIER TOG! nu niet meer buiten .maar vader.BUITEN ZEG IK JE!!!! violinde ging buiten op het muurtje zitten.toen ze plots naar het huis keek en er iets raars gebeurde.het witte huis werd hellemaal groen.toen er plots een witte dame op het huis verscheen!!. GA UIT HET HUIS EN WEL NU. ANDERS ZIJN DE GEVOLGEN WEL VOOR U. ZEI DE DAME.haarvader kwam buiten. en zei ik verkoop dit huis dame.!!!!NEE NEE DE GEVOLGEN ZIJN VOOR U. PLOTS VERSCHEEN ER EEN LANGE DOORN DIE ROND HAAR VADER DRAAIDE.DE DAME ZEI.violinde ga het huis in en zie wat er gebeurd.ze ging binne en het huis werd weer wit.de ramen waren van goud.de dame zei .IK ZAL JE BLIJVEN BESCHERMEN IN DIT HUIS . WAND IK WOON IN JOU HARTD. ik ben je moeder violinde droom zacht.JA MOEDER!!! enze leefde nog lang en gelukkig!!!

Aantal keer bekeken: 3414
Waardering: 2.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online