Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

hond van de buren uitlaten.

U leest om dit moment het verhaal hond van de buren uitlaten gepost door Lisa van der l. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Lisa van der l
Gepost op: 2010-11-1

Verhaal:

hond van de buren uitlaten
Esmee was een echte dieren gek,
Op de manege had ze een goede bant met alle paarden, de drie honden en de 5 katten. zelf had ze 4 muizen 3 cavia's en 2 vissen. ook had ze een lieveling's hond, Amber.
Amber was van de buren. en esmee liet amber wel bijna 2x per dag uit.
Tot op een dag gerd zei: Esmee, we zijn zo ongeloofelijk blij met jou! ik,word binnenkort geopereerd, en joske dat is mijn vrouw moet een paar dagen weg,
en omdat ik niks kan, ik mag niet lopen niks wou ik vragen of jij wou blijven logeren, en dan kun je 's ochtends de hond uitlaten, naar school hond weer uitlaten en daarna huiswerk maken, weer de hond uitlaten eten en de hond uitlaten.
het klonk allemaal zo leuk, en zo mooi, dat ik me het geen 2e keer liet zeggen en ik gelijk ja zei.
Al vond ik dat logeren wat minder leuk, want ik vond gerd wat eng. hij heeft alteid een bobbel in zijn broek waneer hij open doet...
ook vandaag weer. en amber deed ook al zo raar, ze jankte de heele tijd en zat bij mijn dijen te likken. ik gaf der een tik op de snuit en ben door gelopen.
mijn ouders vonden het voorstel van gerd wel goed, en zo sliep ik van zondag nacht tot en met donderdag bij gerd en Amber.
de eerste dag leek wel een droom, lekker naar het bos met amber, lekker eten en vervolgens 2 uur gebeld met een vriendin.
die nacht merkte ik dat gerd wel kon lopen, ik stond er eigenlijk niet bij stil.
's ochtends moest ik er dan ook weer om 6 uur uit om amber uit te laten en daarna door naar school te gaan.
Op school werd ik bij de receptie geroepen voor een belangrijk telefoontje dus haaste ik me naar de receptie.
het was gerd die zei dat ik met spoet naar huis moest komen. voor ik het wist had hij opgehangen.
Dus leek het me verstandig mijn fiets te pakken en maar naar gerd te fietsen.
Op dat moment wou ik dat ik dat niet had gedaan, want er stonden op z'n minst wel 11 bloote mannen.
ik wilde de deur uit rennen maar een man hield me tegen.
Voor ik het wist pakte iemand anders me ruw vast en deed me erg strak een blindoek om. ik verzete me, maar wist na een aantal seconde dat dat toch geen nut had. ik schreeuwde het uit.
dus kreeg ik ook een lap in mijn mond.
ze kleede me uit en bonden mijn handen en voeten ook vast.
Zo stond ik naakt voor 11 mannen.
Ik had nog steeds de blindoek om en wist niet wat er gebeurde,
ik hoorde gekwispel 't was amber.
Ze begon mijn voeten te likken.
Ik werd ruw op de grond neer gehaald en voor ik het wist voelde ik ambers tong in mijn kutje. ik schreeuwde hard. maar niemand kon me horen, ik hoorde wat mannen joellen.
De blindoek werd afgedaan. daar zag ik amber kwispelend tussen mijn benen.
Ik beweegde mijn beenen ruw, zodat amber weg zou gaan. maar er kwamen 2 gespierde naakte mannen mijn beenen vast pakken.
Amber werd weg getild en ik werd op getild en op bed gelegd.
Ze bonden me met touw vast een de spijlen van het bed. daar lag ik blood en wijd.
ik keek angstig om me heen, ik sloot mijn ogen en probeerde een uitweg te bedenken,
ineens voelde ik een vinger die kei hard in mijn kut werd gestopt.
Ik gilde het uit. Auw! Lul!
ik had me zelf nog nooit bevredigd dus wist niet hoe zoiets voelde.
de vinger ging snel op en neer er kwam een 2e bij, mijn kut brande.
GVD! Flikker op! Klote homo!
er kwam een man aan lopen,
Hij deed 1 voet aan allebei de kanten van het bed, zodat hij met zijn lul boven mijn hoofd stond. Pijpen Slet riep de man, Pijpen!
ik wende mijn hoofd weg,
Pats, daar kreeg ik een kei harde klap recht in mijn gezicht. het brande.
ik stopte zijn lul in mijn mond. ik beet er hard op. hij gilde het uit.
Vervolgens kwam er een man aan die zei dat hij wel raad wist met meisjes zoals mij.
hij vroeg om een zweepje.
maakte me van het bed los, zette me tegen de muur aan en sloeg me kei hard met het zweepje.
het deed zo ongeloofelijk veel pijn.
de andere man zette mij weer op bed en riep.
waarom doen jullie allemaal rustig aan?!?
En hielp zijn lul om in mij te komen.
ik gilde het uit. wat deed dit een pijn.
hij ging snel op en neer.
Steeds harder. Hij gaf harde stoten.
Harde en harde
ik begon te trillen. jaah jaaaahh jaaaaaahhhh,,, ik kom.....
En hij kwam in mij klaar. het zaat spoot in mij. hij ging uit me en het zaad liep langs mijn beenen.
ik voelde me vies, maar tegelijke tijd ook goed.
het voelde na een tijdje wel lekker.
er kwam een andere man aan, hij wou dat ik hem peep.
ik maakte het beste er van en ging hem pijpen als een echte hoer.
kijk eens aan riep de man blij. ze begrijpt het eindelijk!
hij begon te kreunen en spoot zijn zaad in mijn mond.
ik zoog al het sperma op
die dag ben ik nog door 8 mannen geneukt.
In mijn kut en in mijn mond.
ook de hond heeft me nog geneukt.
wat voelde ik me een slet op het einde.
maar wel een geile slet.
Gert stuurde alle mannen naar huis en heeft me later nog even verwent.
de laatste paar dagen hebben we nog heel lang van elkaar genoten.

Einde :)

MVG. Lisa















Aantal keer bekeken: 34599
Waardering: 8.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online