Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

hondje.

U leest om dit moment het verhaal hondje gepost door appeltje<3. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: appeltje<3
Gepost op: 2011-5-19

Verhaal:

hondje
Hondje
Op een dag was ik alleen thuis. Ik vond het best eng dus ging ik zo snel mogelijk naar bed. Ik poesten netjes me tanden en ging naar bed toe. na een tijdje hoorde ik steeds 'drup drup' ik dacht er staat vast nog een kraan aan en ik ging het hele huis door om te kijken of er nog een kraan open stond, behalven de badkamer wand ik wist 100% zeker dat ik daar net de kraan had uitgezet!! dus ik ging maar weer naar bed. ik heb een hondje en die heb ik geleerd om aan me hand te likken als ik mijn hand over mijn bedrand deet. dus dat deet ik en hij likte me. na en poosje hoorde ik weer 'drup drup' en ik ging weer het hele huis door behalven de badkamer, alle kranen waren nog steets uit. ik ging maar weer naar bed en me hondje likte me weer. daarna hoorde ik weer 'drup drup' en ik dacht zal de kraan van de badkamer tog nog open stan, dus ik ging naar binnen en ik zag me hondje aan het plafont hangen en er staond op de muur met bloed geschreven: wie likt er nu je hand!?!?!

Aantal keer bekeken: 4779
Waardering: 5.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online