Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

house .

U leest om dit moment het verhaal house gepost door lennert en famke. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: lennert en famke
Gepost op: 2010-12-8

Verhaal:

house
Twee kinderen, Lieze en Jana, moesten verhuizen.
Ze wilden niet mee, maar ouders zijn de baas.
Toen ze binnen gingen voelden ze zich aangetrokken.
Jana is een durfal, maar Lieze is een schijtluis.
Jana zei: kom we gaan eens naar de kelder.
Daar zag ze vooral ratten, maar ook drie geraamtes met een briefje tussen hun ribben. 'Kom nog eens terug, dan ben ik er, x.'
Er liep een rilling over Liezes rug. 'Kom, laten we gaan, en IK kom niet meer terug. ga dan maar alleen!'
Jana gaat de volgende nacht terug en ziet daar opnieuw de drie geraamtes. Maar in de hoek beweegt een schim, vijf seconden later staat er een soort mens met een bijl in zijn hand en met een forse zwaai. een gil. En dan sirenes

Aantal keer bekeken: 2152
Waardering: 2.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online