Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

how to move on?.

U leest om dit moment het verhaal how to move on? gepost door R.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: R.
Gepost op: 2010-7-29

Verhaal:

how to move on?
Dear diary,
Hij was zo leuk! Ik ben veel jongens tegen gekomen, maar hij was gewoon perfect!
Ze zeggen toch altijd dat de perfecte jongen niet waar kan zijn? Dat is de waarheid! Want nu ik iemand heb gevonden die perfect is naar mijn smaak, kan ik hem nooit meer zien.
Het gevoel dat hij, miljoenen kilometers verder, nog steeds aan mij denkt en me mist, verzacht de pijn een beetje. Maar het maakt het ook erger, omdat ik bij hem wil zijn om hem te troosten. En hij mij.
Ik weet nu dat de pijn weer over zal gaan, maar als ik dat niet had geweten, dan had ik gedacht dat het leven geen zin meer zou hebben.
Gelukkig lopen er genoeg jongens rond, maar de gedachte aan iemand anders dan hem maakt me ziek.
Het liefst wil ik gewoon huilen, maar de pijn is zo erg dat ik het niet kan. En het gevoel dat ik er niks aan kan doen, maakt me depressief.
Ik ben als een verdwaalde puppy. wachtend tot iemand me vind. En de pijn weg kan nemen.
Het enige wat ik nu nog kan doen, is me vastklampen aan die mooie momenten met hem. Dan voelt het alsof hij bij me is. En dat is hij ook, want buiten dat hij in mijn hart zit, zit hij ook nog eens 24 uur per dag in mijn hoofd.
En met die gedachte moet ik doorgaan. Me door de pijn heen slepen. Want uiteindelijk zal het weggaan.
Maar de ervaring blijft.

Aantal keer bekeken: 1944
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online