Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

hy deed raar.

U leest om dit moment het verhaal hy deed raar gepost door anthony maublanc. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: anthony maublanc
Gepost op: 2011-8-3

Verhaal:

hy deed raar
ik zat in de hobbyclub en een maat kwam binnen.
mn hobby dat ik uitoefen is tradingcard games.
het was op die dag een tornooi kwalificaties voor nationale kampioenschappen.
het was al later op de dag dat het gebeurde.
die maat pakte een stoel aan een tafel want hy moest spelen in de finale.
hy ging erop zitten,er was nog niets aan de hand niet veel later was het spel afgelopen en mn maat was zo bly dat hy raar begon te doen.
opeens brak de stoel en hy viel op zn gat, iedereen schoot in de lach en gelukkig had hy zich niet bezeert en was hy ook met zichzef aant lachen.

Aantal keer bekeken: 4283
Waardering: 2.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online