Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik ben de slaaf en hij is mijn meester.

U leest om dit moment het verhaal ik ben de slaaf en hij is mijn meester gepost door Elsje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Elsje
Gepost op: 2011-7-13

Verhaal:

ik ben de slaaf en hij is mijn meester

ik sta op: mijn meester komt mij halen.
ik word vastgemaakt een touw die strak om mijn nek zit. mijn meester pakt het uieinde en houd hem vast. ik word meegevoerd naar een tafel 'Liggen!!'
schreeuwt mijn meester. ik ga gehoorzaam op de tafel liggen. hij maakt mij vast aan mijn armen en benen en zorgt dat mijn benen uit elkaar zitten. hij gaat op mij liggen en speelt zachtjes met mijn tieten het begint zacht maar langzaam begint hij hard te knijpen.ik wil schreeuwen maar ik weet dat als ik dat doe dat hij me gaat mishandelen. hij begint me ook te zoenen. zijn tong glijdt langzaam mijn mond in. als hij klaar is met mijn tieten maakt hij zijn broek los, zijn lul maakt mij geil. zijn dikke penis steekt recht vooruit. 'PIJP ME' beveelt hij. ik zeg niks en pijp hem, blijkbaar vind hij het niet goed en hij zorgt dat mijn hoofd mee doet. hij kreunt zachtjes. hij gaat steeds dieper in mijn mond. hij gaat te diep en ik moet overgeven, hij geeft me een klap en roept: 'GA DOOR SLET!!' ik ga door en deze keer gaat hij niet meer zo diep want hij weet dat ik anders weer moet overgeven. als hij klaar is haalt hij zijn dikke lul uit mijn mond.
hij likt nog even mijn tieten en gaat daarna langzaam met zijn tong naar beneden. hij komt bij mijn navel en likt er nog even in daarna gaat hij wat meer omlaag en likt mijn schaamlippen. hij bijt hard in mijn clitoris ik hou het niet meer en schreeuw het uit. hij stopt en loopt weg. even later komt hij terug met een zweep maakt me los, draait me om en maakt me weer vast. hij slaat hard met de zweep tegen mijn rug. 'stomme slet ik zal je pijn laten voelen!' zijn dikke lul steekt in mijn kont hij doet het zo hard als ik kan. ik probeer tegen te werken maar ondertussen slaat hij me met een zweep zodat ik niet anders kan doen dan meewerken.

WORD VERVOLG...

Aantal keer bekeken: 15859
Waardering: 5.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online