Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik denk dat hij de ware is.

U leest om dit moment het verhaal ik denk dat hij de ware is gepost door Ikke. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Ikke
Gepost op: 2010-6-12

Verhaal:

ik denk dat hij de ware is
Ik was alweer een tijdje alleen, voor mijn doen best een lange tijd. Op dit moment heb ik helaas geen werk meer omdat mijn contract niet verlengt is. Ze vonden dat ik het werk niet goed genoeg deed en dat ik vaak dingen vergat. Tja, echt gek was dat niet want er was de laatste tijd weer heel veel gebeurd waardoor ik mij niet volledig kon concentreren op mijn werk.

Ik heb het afgelopen jaar 3 keer een relatie proberen op te bouwen met 3 heel verschillende mannen nadat ik een zelf een relatie beïndigd had van een aantal jaren lang.

De eerste jongen na die relatie die ik leerde kennen was een heel normale man. Hij had een huisje en een baan en ik dacht hem leuk genoeg te vinden om een relatie met hem aan te gaan. Op gegeven moment had ik er geen goed gevoel meer over en kreeg het idee dat hij zelfs nog het bed deelde met zijn ex. Het werkte na een week of 6 totaal niet meer tussen hem en mij en we zijn toen ook meteen gestopt met het contact. Ik had alleen maar verdriet met hem beleefd en daarom was ik blij dat ik er van af was.

Een tijdje later kwam ik er achter dat er tussen een goede vriend van mij en mezelf meer gevoelens speelde dan alleen vriendschap. We bouwden heel langzaam iets op maar ook dit ging niet goed. Hij was nog te veel met andere dingen bezig en ik zag hem soms 3 weken niet. Ik werd er niet bepaald gelukkiger door en op het laatst kregen we zelfs ruzie. Ik wilde er nog wel wat voor doen maar we waren min of meer vreselijk op elkaar afgeknapt.

In die tijd zat ik vaak op het internet spelletjes te spelen. Vooral darten en poolen vond ik erg leuk om te doen. Ik kletste soms uren lang met heel veel verschillende mensen en het was gewoon gezellig. Op gegeven moment word ik aangesproken door een man die ik daar nog nooit tegen was gekomen maar op één of andere manier zei een gevoel dat ik er iets mee moest doen. We hadden nog geen minuut op de site gekletst en we zaten meteen al op msn. Uren hebben we daar geklets over allerlei dingen. Het was super gezellig met hem en het voelde gewoon gezellig en goed aan. Het was raar want wat ik nooit aan anderen vertelde kon ik bij hem wel een beetje kwijt. De dagen erna hadden we veel contact en er begonnen echt gevoelens voor elkaar te komen. Elke dag zaten we tot laat achter onze computers en de cam. Het contact werd steeds gezelliger en na een aantal weken hebben we dan maar besloten om te gaan daten in het echt. Dit pakte meteen goed uit. We vonden elkaar leuk in het echt maar zelf durfde ik nog niet meteen een relatie aan te gaan met hem. Er zat blijkbaar toch een twijfel. De eerste keer is hij richting mij gekomen en de tweede keer ging ik zijn kant op. Het was allemaal een beetje te mooi om waar te zijn en dat bleek na die tweede ontmoeting ook. Het was een leuke ontmoeting en we deelden het bed zelfs met elkaar dat weekend. Maar toen ik die avond weer thuis kwam en weer met hem op de cam zat vertelde hij me dat hij zijn ex weer had gezien. Ik zakte helemaal onderuit en het voelde meteen niet goed meer. Ik heb hem toen een week niet meer gesproken en hoorde na een week pas dat hij voor zijn ex wilde gaan. Ik baalde als een stekker want zoals gewoonlijk mocht ik weer een keer geen geluk hebben. Op zich had ik het wel verwacht en keek er niet raar van op. Mijn gevoel zei toch al dat hij weer bij mij terug zou komen en dat klopte ook. Een dag of 5 later meldde hij zich weer op msn. Hij zat zelfs te huilen en wilde graag met mij praten. Ik vertrouwde hem vanaf dat moment helemaal niet meer en ik snapte dat mijn twijfel klopte. Toch wilde ik hem nog een kans geven om het goed te maken. Ik ging weer naar hem toen en een paar weken hebben we het gewoon gezellig gehad. Hij heeft zelfs kennis mogen maken met mijn ouders wat ik normaal echt niet zo snel doe. Na een week of 4 zou hij weer een keer bij mij komen want ik was die weken daarvoor naar hem toe geweest, maar toen kreeg ik een sms van hem dat hij niet kon komen in verband met zijn werk. Ik smste terug dat dat natuurlijk voor gaat. Maar na dat ene smsje heb ik nooit meer wat van hem mogen vernemen. Altijd heeft mijn gevoel gelijk en ik wist van tevoren al dat deze relatie niet goed uit zal pakken.

Ik bleef een aantal maanden alleen en genoot van de tijd die ik samen met mijn vrienden vol wist te maken met allerlei leuke en gezelligheid. Ik had de kans om lekker mezelf te zijn. Op gegeven moment heb ik de kerels achter mij gelaten en ben echt mijn eigen ding gaan doen. Lekker genieten van een eigen leven zonder iemand om me heen, ja mijn vrienden, maar dat voelde gewoon goed.

Toen kwam het moment dus dat ik bij huis kwam te zitten zonder werk. Op zich kwam het goed uit want door prive omstandig heden was ik thuis toch harder nodig dan men dacht. Ik hielp thuis veel mee en vond het ook echt niet erg om te doen. 's avonds zat ik veel op msn met vrienden te kletsen en ik keek veel op verschillende sites, gewoon omdat ik het leuk vond maar verder had ik er geen reden voor. Ik kwam op gegeven moment op een datingsite terecht. Ik had er wel van gehoord maar zelf nog nooit wat mee gedaan. Er moest voor deze betaald worden en ik dacht op dat moment 'wat kan mij het schelen, ik doe het gewoon'. Ik had er niets van verwacht want meestal hoor je er alleen maar vage dingen over dat er meer vage gasten op zitten dan je lief is. Ik besloot me dus in te schrijven en het bedrag over te maken en begon mijn gegevens in te vullen en een profiel samen te stellen. Mijn antwoorden waren eerlijk en het plaatje klopte zoals ik zelf echt ben. Ik zocht een paar leuke foto's op en plaatste deze bij mijn profiel. Nu was het moment dat het allemaal goed gekeurd moest worden en daarna zou het geplaatst worden. Ik heb er die avond verder niet meer naar gekeken en ben gaan slapen. De volgende dag keek ik op mijn mail. Er werd door de datingsite aangegeven dat mijn profiel goed gekeurd was en online was gezet, maar ook kreeg ik al mailtjes binnen dat mijn profiel al druk bezocht werd door veel verschillende mensen. Ik ging kijken wie er allemaal naar mij gekeken hadden en zag tot mijn grote verbazing dat er zelfs met mij geflirt was.... Nou, wie had dat ooit gedacht... Helaas zat er niet veel bijzonders tussen en daarom ben ik er verder niet op ingegaan.

Die dag deed ik net als anders hier thuis mijn ding en zo werd het ook snel later. De meeste mensen waren aan het werk en daarom zat ik niet veel achter m'n laptop. In de avond kwam ik er pas weer achter te zitten en de mailtjes bleven maar binnen stromen van de datingsite. Ik kreeg nu ook persoonlijke berichten en kwam aan de praat met één jongen. Het was niet echt mijn type maar was wel nieuwsgierig van hoe en wat dus ging met hem chatten. Veel nuttigs werd er niet besproken en van mijn kant was er totaal geen klik. Ik bedacht me maar dat ik deze jongen maar op afstand hield. Ondertussen werd er nog veel naar mijn profiel gekeken en het flirten ging ook vrolijk door. Ik ben er ondertussen maar naar gaan kijken. Opeens zag ik dat iemand met mij geflirt had die mijzelf opviel. Ik ging naar zijn profiel en dat sprak mij heel erg aan. Ik bekeek ook zijn foto's en het was echt een jongen waar ik in het echt als een blok voor zou vallen. Ik had niets te verliezen en flirte maar een keer terug. Ik was benieuwd of ik er nog weer wat van zou horen want veel vertrouwen had ik nog niet in de datingsite. Ik ging door met de chat met die ene jongen waar ik al mee zat te kletsen... maar vond het meer saai als gezellig. Ik keek weer naar mijn berichten.. en boem.... daar was een bericht van die ene jongen waar ik mee terug had geflirt. De chat sloot ik af want had daar echt geen zin meer in en schreef een berichtje terug naar de flirtjongen. We hebben het chatten op de datingsite overgeslaan en zaten al snel te chatten op msn. Dit was voor mijzelf een rare gewaarwording want dit had ik na 1 dag echt niet verwacht, een super leuke jongen waar ik mee zou chatten op msn....

Er gingen dagen voorbij op msn en we hebben veel leuke gesprekken gehad. Soms ging het over hele serieuze dingen en ook vaak ging het helemaal nergens over maar hadden we gewoon een fijn contact. We konden uren met elkaar kletsen en ook werd er veel gelachen. Na een aantal dagen wilden we toch wel zeker zijn van onze zaak en sloten de cam aan. Het was echt spannend want het is toch anders dan een foto.

In spanning zat ik te wachten tot hij in beeld kwam... het eerste wat ik dacht was 'wauw' hoe kan zo'n mooie man nou met mij praten? Toch was het echt en het klikte echt super goed. We kregen nog veel meer leuke gesprekken en het werd stukje bij beetje wel serieus. We hadden allebij het idee dat we iemand tegen waren gekomen die echt interesse in de persoon had en die hetzelfde voelde. Juist die dingen die je bij een ander niet kon begrijpen begrepen we van elkaar wel. Het was me nog nooit overkomen maar ik voelde dat dit gewoon goed zat.

Er ging een week voorbij en we merkten aan elkaar dat we echt in elkaar geïnteresseert waren geraakt. Ik keek niet veel meer om naar de datingsite en voelde de drang om alleen maar met hem te willen kletsen. Het klikte gewoon erg goed. We kwamen op gegeven moment op het onderwerp 'een date in het echt hebben'. Ik keek in mijn agenda en aangezien ik geen werk heb kan ik bijna altijd wel. We prikten een week later samen een dag en we zagen wel wat er uit zou komen.

Het was inmiddels vrijdag geworden en we hadden die avond ervoor een leuk gesprek gehad. Ik was aan het wakker worden en mijn moeder riep me. Ik vroeg haar wat er aan de hand was en ze vertelde mij dat ze iets binnengekregen had voor mij... een cadeau... Ik ga naar beneden en zie mijn moeder daar staan met een mooie grote bos met 12 rode en 1 witte roos. Ik keek of er een kaartje bij zat... Had die lieve man mij een bos rozen bezorgt waar mijzelf echt de mond van open viel. Ik kreeg er wel echt een super gevoel van.

Het contact werd steeds intiemer en de dag van onze ontmoeting kwam steeds dichterbij. Ik was in het begin echt nog niet zenuwachtig en verwachtte er totaal niets van. Op de chat en cam is het toch anders dan in het echt. Misschien zou het in het echt wel heel erg tegen vallen en vonden we het helemaal niets. Vanaf dat moment hebben we onze telefoonnummers ook uitgewisseld en begon het vele smsen. Ik was blij dat ik een sms bundel had.

De gevoelens voor elkaar werden steeds sterker en we verlangden er ook echt naar om elkaar in het echt te kunnen zien en een echte knuffel te kunnen geven. Steeds meer dingen wat wij altijd zochten konden we vinden bij elkaar. Toch waren we alle twee voorbereid dat het in het echt wel eens tegen kon vallen en dat we maar eerst de ontmoeting af moesten wachten.

De dagen gingen niet snel voorbij. Vooral de laatste dag voor de ontmoeting wou niet voorbij gaan. Ik begon echt kriebels in mijn buik te krijgen en begon zelfs op sommige momenten te trillen van de zenuwen. Die nacht sliep ik niet goed en werd best vaak wakker. Toen het eindelijk zo ver was om uit bed te stappen deed ik net als anders. Ik stapte onder de douche en maakte me tot zover klaar. Ik was gewoon mezelf en zo moest hij me maar nemen dacht ik op dat moment. Hij stuurde een sms dat hij al onderweg was naar hier. Hij had immers een lange reis voor de boeg want de afstand tussen hem en mij is ongeveer 300 km. Ik was bij om te horen dat hij wel echt in de trein zat. Toen het moment dat ik zelf van huis vertrok. Ik keek of ik alles bij me had want had natuurlijk wel een cadeautje voor hem gekocht. Hij had mij immers een super mooie bos met rozen gestuurd en dus wilde ik wel iets leuks terug geven.

Ik kom op het station aan en moet nog een paar minuten wachten tot zijn trein aankomt. Ik heb mijn muziek nog op en wacht af... Daar komt de trein in de verte aan. Ik wacht met mijn hart in mijn keel tot de trein stopt en zet mijn muziek af en doe m'n mp3speler in mijn tas. Dan kijk ik naar de vele mensen die de trein uitstappen.... 'hmm waar zal hij uitstappen?' denk ik bij mezelf.

Daar is het moment dat ik hem zie.. ik loop in zijn richting en we hebben alle twee een grote lach op onze gezichten. We vallen in elkaars armen en houden elkaar een dikke minuut vast. Wat voelt dit goed! Daarna volgt er meteen een zoen op de mond en we kijken elkaar even aan. Hij ziet er in het echt nog vele malen mooier uit dan op de cam of op de foto's die ik van heb mogen zien.

We lopen samen hand in hand het station af en zoeken een plaatsje op het plein voor het station om effe rustig te zitten en elkaar goed te kunnen bekijken. We kletsen alsof we elkaar al kennen en elkaar gewoon weer zien. We gaan zitten en hij laat zijn daghorescoop aan mij lezen. Er staat: vandaag zult u uw droomman/vrouw tegenkomen. Ik lig helemaal blauw van het lachen. Als ik bijkom trek ik de stoute schoenen aan en vraag hem of dit ook echt zo is. Hij kijkt me aan en zegt met volle overtuiging 'Ja, dat is zo'. Ik weet me geen houding te geven want zo direct is nog nooit iemand tegen mij geweest. Er word niets meer gezegt maar onze hoofden komen dichter bij elkaar en we beginnen elkaar te zoenen. Het voelde alsof dit het moment was dat ik voor het eerst zoende. We knuffelen en zoenen veel en hij trekt me op zijn schoot zodat we nog dichter tegen elkaar aan konden kruipen. Hier kon ik niets anders van maken dan 'liefde op het eerste gezicht'.

We gingen eten bij een fastfoudrestaurant want we hadden allebij lekkere trek. Het zag er echt niet uit hoe wij daar ranzit zaten te eten met z'n twee, maar wij hadden de dikste lol juist hier om. Ik was te zenuwachtig en kon de helft van m'n eten niet op. Ik schaamde me niet en liet het gewoon staan. We lopen de stad in en gaan een winkel in want ik moest nog even snel iets kopen, daarna volgen we ons pad door naar het terras waar we wat drinken bestellen en veel kletsen en vooral veel klefbekken zoals we het zelf noemen. De uren gaan snel voorbij en we gaan nog even een stukje lopen. Niet veel later ploffen we neer op een bankje midden in de stad en zitten zo ongeveer aan elkaar geplakt. Het was een perfecte ontmoeting en we genieten volop van elkaar. We hebben dikke lol en kletsen over allerlei dingen.

Helaas komt er na zo'n mooie dag ook weer een afscheid. Dat is altijd erg lastig maar wel weer een verlangen om weer snel naar elkaar toe te gaan. We zien elkaar volgende week weer en we zien er allebij heel erg naar uit. Het voelt voor ons alle twee echt dat wij de ware voor elkaar zijn en hopen dat we snel een echte toekomst op kunnen bouwen. Wat voelt dit geweldig... om de ware te hebben ontmoet.

Aantal keer bekeken: 2610
Waardering: 5.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online