Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik hou van hem.

U leest om dit moment het verhaal Ik hou van hem gepost door sevim. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: sevim
Gepost op: 2007-12-3

Verhaal:

Ik hou van hem
het was 10 jaar terug hij had blauwe west dei echt combineert met zijn ogen. en zijn blauwe must. En blauwe schoenen. toen ik hem zag voelde ik dat ik rood werd. Maar ja, hij was het ik begon van hem te houden. Elke dag meer en meer van hem houden. na een bepaalde tijd besloot ik om met hem te praten en ik heb met hem gesproken. toen hij zei tegen mij dat hij mij ook leuk vondt was ik de blijste mij van hele werld. het ging jaren lang zo tot we sloten om te trouwen. Hij heb mij echten romantische gevraagt of ik met hem zou trouwen. toen hij nog niet klaar was met zijn woord heb ik "ja" gezegt. Ik voelde dat ik aan het vligen was. Na 2 maanden kwam hij bij ons met zijn hele familie om te handvragen. Eerste de verlofings feest daarna onze trouw feest. en nu zijn we eindelijk getrouwd. Maar alles gebeurde daarna. Eesrte paar maanden was perfecht alles ok. ik voel de echt dat ik aan het vliegen was. maar na paar maanden was gewwon hel voor mij. ik mocht niet naar buiten, niet met vrieden praten, niet werken, ik mocht niet eens naar me ouders kan je na gaan. na een jaar heb ik gehoord dat ik zwanger was ik dacht dat het kans was om hem te veranderen maar zelfs haar dochter heeft niet geholpen. over 2 jaar besloot ik om te scheiden want kon niet zo leven. Maar ik wist ook dat ik niet zonder hem kon. maar ik moest een keuze maken en ik heb besloten om te scheiden. toen we voor de rechter stonden was gewoon niet te geloven hij bukte op zijn bennen en zij dat het niet meer zou gebeuren dat hij heel erg van mij en van oze dochter hield het was eind weg. nu al 6 jaar getrouwt. ik ben echt belei dak ik met hem getrouwd ben ik hou van hem.

Aantal keer bekeken: 8294
Waardering: 2.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online