Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik krijg je ziel .

U leest om dit moment het verhaal ik krijg je ziel gepost door wil je dat weten ?. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: wil je dat weten ?
Gepost op: 2009-4-1

Verhaal:

ik krijg je ziel
Er was is een meisje dat feline hete.
Ze was van plan om op msn te gaan.Ze keek met wie ze ging chatte...maar er was niemand online.Ze keek ... maar er was tog iemand online maar ze kende de persoon niet ze had die persoon ook niet toegevoegd.Raar dacht ze.Ze ging prate:feline:heey,wie ben jij? contactpersoon:wie je wilt dat ik ben feline!feline:hoe kom je aan mijn msn
contactpersoon:via een vriend.
feline: wie? contactpersoon:dat moet je niet wete. feline: wat moet je tog van me ??? contactpersoon:je ziel !!
feline begon schrik te krijge en zette de pc uit. feline dacht in haar eigen tis maar ene grap tis maar een grap...
opeens hoorde ze iets in de keuken ze ging naar beneden ze zag een man vol met bloed en hij zei : al lang niet meer gezien en feline wist wie het was het was een klasgenoot van haar in de lagere school... dat was di gene di haar op msn had toegevoegd. feline vroeg : w...wat mo...et je van me ... en hij zei ik wil...ik wil ... wil je ZIEL!! hij nam feline mee naar zijn huis en ze hebben haar nooit meer terug gevonden . al bang ?



Aantal keer bekeken: 2802
Waardering: 3.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online