Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik wacht op je 5.

U leest om dit moment het verhaal ik wacht op je 5 gepost door mi. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: mi
Gepost op: 2010-7-13

Verhaal:

ik wacht op je 5
Hijgend kwam Sarah op de camping aan. Haar moeder staarde haar woedend aan. Haar vader, die net gegeten had, keek haar juist zacht aan.
"Het was zeker druk op de markt? Het maakt niet uit joh, we hebben al wat patatjes gegeten." Haar vader haalde zijn schouders op en staarde weer voor zich uit. Sarah wist dat ze er niet zo gemakkelijk vanaf zou komen.
Ze keek haar moeder aan.
"Was die jongen er ook? Ja, kijk maar niet zo verbaasd. Ik weet ervan. Die jongen van aan het begin van de camping, met dat rode haar. Echt net als je oma, al meteen, één van de eerste avonden plat gaan! De slet! Nou ik hoop voor je dat je op de markt wat gegeten hebt want" - haar moeder pakte één frietje uit de zak, stak deze in haar mond en liet dan het zakje, dat ze ondertussen samengepropt had, op de grond vallen - "Hier is alles op. En nu naar je tent!" Sarah wist dat tegen stribbelen geen aarde aan de dijk zou brengen. Ze liep meteen naar haar kleine blauwe tentje. Achter zich hoorde ze een stoel schuiven en snelle voetstappen. Voor ze kon reageren, hoorde ze achter zich de slipper van haar moeder door de lucht suizen gevolgd door een hevige pijn in haar rug. Ze schrok zo hard dat ze letterlijk haar tent in viel.
"Zo, hier zit je tot morgenochtend, welterusten." Haar moeder schoof de rits dicht en bleef nog even bij haar tent staan. Sarah ging op haar buik liggen met haar hoofd in haar kussen. Zonder geluid biggelden de tranen langs haar gezicht. Ze druppelden op het kussen. Sarah durfde zich niet te bewegen tot haar moeder weer weg was. Eindelijk werd [ ] het helemaal stil.

Sarah ging op haar rug liggen en voelde de plek waar de slipper haar geraakt had branden. Waarom deed haar moeder toch zo tegen haar? Voor het eerst had haar moeder Sarah vergeleken met haar oma. Was dat het? Ze wist dat haar moeder geen contact meer met haar oma had gehad sinds Sarah was geboren.
Sarah wist dat ze hetzelfde donkere haar had als haar oma. Nu ze er over nadacht. Ze leek helemaal niet op haar moeder. Sarah wou zo min mogelijk afhankelijk zijn van mensen, terwijl haar moeder op allerlei vriendinnen van haar hing. Haar moeder was ook kort en gezet, net het tegenovergestelde van het tengere postuur van Sarah.

Misschien was dat de reden waarom haar moeder geen familiegevoel voor haar had. Ze leken helemaal niet op elkaar. Misschien was de haat die haar moeder koesterde voor haar oma wel overgeslagen naar Sarah.
Na lang piekeren viel Sarah uiteindelijk in slaap. Ze zou de hele nacht in haar tent opgesloten gezeten hebben als ze niet wakker geworden was van het geluid van iemand die rond liep bij haar tent.

Aantal keer bekeken: 2605
Waardering: 6.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 33 bezoekers online