Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik wacht op je 6.

U leest om dit moment het verhaal ik wacht op je 6 gepost door mi. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: mi
Gepost op: 2010-7-13

Verhaal:

ik wacht op je 6
Sarah schoot rechtop. Ze volgde de schaduw die over het tentdoek gleed. Heel haar lichaam draaide mee met de bewegingen van de schaduw. Vanuit haar ooghoek zag ze nog een schim. Deze was kleiner en magerder dan de eerste. Hij bleef bij de ingang staan. De hele tijd hadden ze niet gesproken totdat Sarah de schim bij de rits hoorde fluisteren.
"Weet je zeker dat dit haar tent is? Er zit wel een heel vreemd slot op hoor. Wie doet er nou een speld door de ritsen. Tenzij je iemand wilt opsluiten."
Sarah hoorde wat gerammel aan de rits. De grotere schaduw kwam ook naar de ingang toe.
"Hou je mond nou maar. Ga eens aan de kant? Het is beter als ze mij als eerste ziet." De grote schaduw nam de plek van de kleinere in. Sarah hield haar adem in. Iemand opende de rits met zo min mogelijk geluid.
Gauw pakte Sarah een schoen om zichzelf te verdedigen. Ze voelde het zweet over haar voorhoofd lopen.
Een hand hield het tentdoek vast, Sarah verwijderde zachtjes de dekens zodat ze harder kon aanvallen. Ze ging op haar hurken zitten. Als een kat vlak voor hij op zijn prooi afduikt.

Het tentdoek werd opzij getrokken en voor Sarah ook maar kon zien wie of wat het was sprong ze er op af. Vaag hoorde ze het gestommel van de persoon onder zich terwijl ze nadacht hoe ze uit zijn greep los kon komen. Ze voelde dat het onmogelijk was, ze was gevangen in de greep van twee stevige armen. Wild schopte Sarah zo hard als ze kon met haar benen en hield haar ogen zo stijf mogelijk dichtgeknepen om maar niet zijn hoofd te hoeven zien. Even wou Sarah het opgeven maar ze hoorde vaag de stem van Peter en dat gaf haar kracht.
Zo snel als ze kon klampte ze zich vast met haar nagels. Ze hoorde een kreun van de pijn onder zich en voelde de greep verslappen.
Zo snel als Sarah kon krabbelde ze omhoog en begon te rennen. Maar ver kwam ze niet, want nu kwam de andere persoon ook op haar af. Deze sprong op haar af en ging boven op haar zitten. Ze probeerde los te komen maar ze voelde scherpe nagels op haar hoofdhuid prikken omdat een hand haar in het haar vasthield.
"Laat me los!" Sarah probeerde te gillen maar een andere hand verdween over haar mond.

Daar lag ze dan, helemaal buitenadem stopte ze maar met haar mislukte ontsnappings pogingen. Pas toen zag ze echt de figuren die haar wouden pakken. Bovenop haar zat een klein meisje rond de zestien in een glittertopje en gekruld haar. Sarah voelde dat de handen haar dwongen om naar de andere persoon te kijken. Dit was een lange knul met een wit hemdje aan. Toen ze nog een keer goed keek zag ze pas dat het Peter was. Sarah probeerde zijn naam te zeggen en ze zag een glimlach op zijn gezicht.
"Laat haar maar los Ann, ze heeft het door." Het meisje stond op en Peter trok Sarah omhoog en omhelsde haar kort.
"Wat doen jullie hier? Waarom had je niet gezegd dat je kwam? Zie mij nou, een beetje vechten in mijn pyjama." Beschaamd keek Sarah naar haar pyjama jurkje. Peter streelde haar wang en gaf haar snel een kus.

Aantal keer bekeken: 2517
Waardering: 7.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 36 bezoekers online