Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik wacht op je 7.

U leest om dit moment het verhaal ik wacht op je 7 gepost door mi. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: mi
Gepost op: 2010-7-13

Verhaal:

ik wacht op je 7
Nadat Sarah zich had voorgesteld aan het zusje van Peter, wat eigenlijk niet had gehoeven aangezien ze haast alles al wist, waren ze weer in het tentje van Sarah gekropen. Sarah voelde zich een klein beetje ongemakkelijk toen Peter haar naar zich toe trok, maar schijnbaar was Ann dit gewend.
"Hoe zijn jullie hier gekomen?" Ze probeerde niet te reageren toen Peter haar zacht in haar nek kuste en keek vol ernst naar Ann.
"Met de auto? En daarna hebben we wat geïnformeerd bij de balie en langs lopende kinderen." Bij elk beetje geluid kromp Sarah ineen omdat ze bang was dat haar ouders weer terug zouden komen en Ann en Peter zouden ontdekken. Maar door de warme handen van peter op haar buik voelde ze zich steeds meer ontspannen.
"Wat komen jullie eigenlijk doen? Ik neem aan dat de hele avond in mijn tentje zitten niet het plan is." Ann grijnsde geheimzinnig naar Peter.
"We gaan vanavond feesten, ze merken toch niet dat je weg bent schat." Het idee stond Sarah wel aan, eventjes weg hier.
"Maar ik heb geen goede feest kleding hoor." Verlegen lachte ze om haar schaamte te verbergen. Met een triomfantelijk gebaar toverde Ann een kleine tas tevoorschijn.
"Maar ik wel, en zoals de meeste meiden houd ik van MAKE-OVER TIME!" Ann maakte een raar dansje en begon hard te lachen. Sarah lachte uit beleefdheid mee, maar diep in zich vroeg ze zich af of dit meisje soms gek was.
"Ok, mijn lot leg ik bij deze volkomen in jouw handen." Ann zat wat aan het haar van Sarah en keurde haar nagels.
"Nou Ann als je snel begint, kunnen we eerder weg. Dan ga ik ondertussen even een peukje roken." Peter drukte een kus op Sarah haar voorhoofd terwijl Ann al haar spulletjes uitpakte en op het bed uitstalde.
"Nou ben je er klaar voor? Ik doe eerst je make-up dan kleed jij je even snel om en dan nog wat lak in je haar."

Sarah had alles maar zich een beetje over zich heen laten komen, Ann had er blijkbaar verstand van. Want toen Sarah en Ann naar de wc hokjes gingen om het resultaat in de spiegel te kunnen bekijken kwam Peter uit één van de hokjes lopen en keek verbaasd toe.
"Jezus, Ann. Sarah!" Met een grijns op zijn gezicht kwam hij op de meiden aflopen en klopte hij Ann kort op een schouder en nam hij Sarah in zijn armen.
"Peter pas nou op!" Wild trok Ann zijn armen los. Peter lachte zijn zusje licht uit en gaf Sarah een kus op haar hand.
"Nou zullen we dan maar? Ann je hebt de spullen van Sarah in je tas gestopt toch." Hij draaide zich naar Sarah toe die hem met glinsterende ogen aankeek.
"Weet je zeker dat je bij mij, ons blijft slapen? Dan gaan we morgen vroeg samen naar het dorp en dan ben je weer op tijd terug." Sarah pakte zijn hand en knikte uitbundig waarna Ann weer met het handen in het haar schoot om Sarah haar lokken weer goed te doen.
"Kom prinsesjes we gaan." Peter pakte de hand van Sarah en Ann stak haar arm door de arm van Sarah. Alsof het leven niet beter kon zijn liep het trio naar de uitgang, op weg naar de koets die ze naar het feest zou brengen.

Aantal keer bekeken: 3384
Waardering: 8.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online