Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

im alone now in this world.

U leest om dit moment het verhaal im alone now in this world gepost door Jacey. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Jacey
Gepost op: 2008-7-21

Verhaal:

im alone now in this world
dit gaat over een meisje die haar moeder te vroeg verloor:

Letta en haar moeder waren heel close.
op een dag kreeg haar moeder pijn
aan haar hart. ze ging daarvoor naar het ziekenhuis.er werden veel onderzoek gedaan.
eenmaal in de wachtkamer zij haar moeder: het komt wel goed lieverd.
de dokter kwam en bleek dat ze een hart afwijking had. en mischien niet zo heel lang meer leven. 1 jaar later werd ze geopereerd aan haar hart. de operatie is goed gegaan.
de dokters zeiden dat ze oud kon worden.
wat niet zo was. een half jaar later kreeg ze weer pijn. haar moeder huilde letta omhelsde haar. letta zei ga terug naar het ziekenhuis en laat je weer onderzoeken.
paar weken later....
werd haar moeder weer geopereerd en het was alweer goed gegaan. de famillie was opgelucht.
maar half uur later....
kregen ze telefoon. haar moeder had een hart stilstand gehad. en letta en haar famillie moesten naar het ziekenhuis komen.
haar moeder werd weer geopereerd maar dan op de I.C anders zou ze het niet meer halen. haar hart en nieren werden slechter. ze moest in slaapcoma blijven.
letta bleef dagen bij haar moeder in de wachtkamer.
ze wou niet naar huis maar bij haar moeder in de buurt zijn.
waarop de dokter zei: lieverd ga toch naar huis je kan niks voor haar doen. ze red het wel. letta ging naar huis en op bed om 4 uur smorgens werd ze gebeld maar met slecht nieuws.
haar moeder had een hersenbloeding gehad.
ze ging snel naar het zieken huis.
na paar uur kreeg letta te horen dat haar moeder een hersenscan moest. ze wouden kijken of de hersenen nog actief waren. maar het was wel een groot risico om de scan te doen ze kon dood gaan. slecht nieuws kreeg letta de hersenen deed het niet meer. ze kon niet meer verder leven.
dus....
de stekkers moesten eruit.
de hele famillie kwam en ging naar het sterfbed. iedereen huilde.
na afscheid werden bijna de stekkers eruit gehaald. letta hield haar moeders hand vast. ze keek naar haar moeder,ze ademde niet meer ze is dood... letta ging huilend tegen haar moeder aan liggen. ze was erniet meer ze is boven naar het licht. letta bleef bij haar moeder totdat ze werd weggehaald. 1 uur later ging ze naar huis en barste ze in tranen uit. haar close moeder en letta waren ook goede vriendinnen. letta voelde zich eenzaam. papa heeft ons verlaten waar moet ik heen? ze werd gepest op school ze zeiden : he daar is je moeder, mijn moeder is zo lief jammer letta haha dat jij er geen heb. jose die had medelijden met haar en beschermde letta. ze ging naar huis en pakte medicijnen van haar moeder. ze wou niet meer leven en keek goed naar de medicijnen die voor haar stonden. ze wilde naar haar moeder gaan. maar toen dachte letta haar moeder wou dit helemaal niet. ze gooide de medicijnen weg en pakte de urn van haar moeder. haar moeder overleed op: 26 april 07.
letta was 14 jaar oud. haar moeder zit diep in haar hart... de boodschap van dit verhaal is ook: wees lief en steun haar maak geen ruzie want je moeder kan er zo niet meer zijn.



Aantal keer bekeken: 2862
Waardering: 6.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online