Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in de auto.

U leest om dit moment het verhaal in de auto gepost door amor. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: amor
Gepost op: 2009-11-9

Verhaal:

in de auto
IK ben een meid van 18 En mijn vriend 22
Doordat wij bij onze ouders wonen kunnen we niet altijd sex hebben .
dus laat in de avonden gaan we sex doen in de auto.
HIj begin me te vingeren en te vingeren zijn dikke pik komt hard in mijn kutje terecht hmm lkkr.
HIj sabbel aan mijn lieten en ik vindt het lkr.Hij vinger me hard en neuk me lekker.ik gaf hem een blowjob.ik lik en zuig op en neer op en neer.
daarna ga ik op zijn pik zitten ik neuk hem zo ged zo snel intensief en lekker.HIj gaat naar mijn kutje toe begon me te likken en likken hij gaa met zn ton in mijn vagina terecht naar mijn clitors en lik daar heel erg lang hmmm. En als ik of hijmeer willen stappen we van de auto an hij neemt me anal of doggy styl heel lang toen kwam hij klaar en een paar min later km ik klaar.
En dan gaat het weer
we neuken neuken neuken lkkr door.
Hoop dat niemand ons ga zien :)

Aantal keer bekeken: 10422
Waardering: 2.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 35 bezoekers online