Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in de duinen.

U leest om dit moment het verhaal in de duinen gepost door pénélopé. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: pénélopé
Gepost op: 2007-10-14

Verhaal:

in de duinen
mijn naam is pénélopé. ik ben 16 en velen vinden me knap. strakke buik, een mooie kont en stevige ronde borsten. Op een zaterdag avond zat ik in het jeugdhuis iets te drinken met een aantal vrienden. Phil, een knappe jongen die daar ook regelmatig is knipoogde naar me. ik voelde een aangename kriebel in mijn onderbuik want we waren al enkele weken wat aan het flirten en ik begon hem heel leuk te vinden. Nadat ik een kriekje besteld had wilde ik me in één van de zetels zetten maar Phil wenkte me en vroeg of ik op zijn schoot wil komen zitten. “graag!” terwijl ik op hem zat streelde hij mijn billen stiekem. ik giechelde verlegen maar liet hem met veel plezier begaan. Phil zag dat ik van zijn aanrakingen genoot en kuste me zachtjes in mijn nek. daar werd ik ongelofelijk geil van. hij likte mijn oorlel, nam dan mijn gezicht in zijn handen en kuste me vol overgave op de mond. ik beantwoordde die kus. fluisterend vroeg hij of ik zin had om mee te gaan naar de duinen verderop. dat zag ik zeker zitten en we stonden recht. terwijl we naar de duinen wandelden lag zijn hand op mijn billen die hij voelde bewegen bij elke stap. hij zij dat ik een heerlijke kont had. we vonden een afgelegen en verborgen plekje. hij trok me naar zich toe, hefte me op en ik sloeg mijn benen rond zijn middel. we kusten hevig. ik werd geil en ik zag aan zijn blik dat hij me ook wilde. hij deed mijn jeans uit en in één beweging ook mijn zwart onderbroekje. hij begon me te vingeren en voelde dat ik al heel nat was. hij nam mijn hand en leidde die naar zijn ondertussen keiharde pik. ik deed zijn broek en boxershort ook uit en terwijl hij me verder vingerde begon ik hem af te trekken. ik begon steeds harder te kreunen en voelde een orgasme opkomen. ik maakte een ongelofelijk opwindend geluid en mijn lichaam kronkelde onder de heerlijke aanrakingen van zijn magische handen. hij vroeg of ik even wilde rusten maar dat wou ik niet. ik wilde meer! "oh Phil pak me alsjeblieft. ik wil je in me voelen; diep!" dat hoefde ik geen twee maal te zeggen. hij legde mijn benen over zijn schouders en met een harde stoot kwam hij in me. ik kon het niet laten en begon weer te kreunen. zijn lichaam bewoog hevig en zijn ademhaling was snel. op zijn gezicht stond af te lezen dat hij het heerlijk vond. hij bewoog steeds sneller en ik voelde een tweede orgasme opkomen terwijl zijn pik in en uit me bewoog en over mijn klitje wreef. ik kreun luid en mijn spieren in mijn bekken krampen samen. terwijl ik voor de tweede maal klaarkwam lieten mijn nagels 3 dieprode krassen na op zijn rug. op dat moment voelde ik dat hij ook zijn hoogtepunt bereikt had en hij spoot zijn sperma diep in me. hij rolde van me en we lagen naast elkaar. "Phil, je bent zo heerlijk en ik ben verliefd op je" hij staat recht en helpt mij ook overeind. na nog een intense kus kleden we ons weer aan en we wandelen hand in hand terug. "Pénélopé, kom je morgen naar mijn huis, ik ben de hele dag alleen.. en ik vind je ook ongelofelijk leuk meid"

Aantal keer bekeken: 9578
Waardering: 5.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online