Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in de kerk met slechte geesten?.

U leest om dit moment het verhaal in de kerk met slechte geesten? gepost door sensje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sensje
Gepost op: 2010-8-11

Verhaal:

in de kerk met slechte geesten?
je zou zeggen dat er in de kerk geen slecht geesten gekomen. dit verhaal wat ik nu gaa vertellen is ECHT WAAR GEBEURT IN MIJN EIGEN OOGEN.
ik kan al heel lang gessten zien samen met een vriend van mij.
dus we gingen chillen ik 2vrindinnen en die jongen. we waren achter bij de bibiloteek en daar vlak bij staat een kerk en die deur stont open toen zij mijn vrindin kom we gaan heelemaal naar boven dus we gingen de kerk in alleen enkel die deur was open dus we gingen daar zitten en we hadden de deur achter ons dicht gedaan. voor ons was een witte deur' aan de linker kant was er ook een deur om heelemaal naar boven te lopen en aan de rechter kant was een muur en achter ons was de deur om naar binnen en naar buiten te lopen.
en toen zij die vriend kom we gaan een geest oproepen wie doet er mee dus wij deden mee en iedereen zij bedankt behalve mijn vrindin maar wij dachetn er gebeurt vast nikt opeens zij die vriend ik zie iets een licht flits en we keeken allemaal naar rechts naar de muur. ik zag in mijn oog hoeken dat de deur van linkt opven ging en ik zij ik zag de deur open gaan dus die vriend zij ik ben weg dus we rende met zn 4ren naar de deur.
maar we kregen de deur niet open net ofdat er iemand de deur tegen hield en toen ging de deur vanzelf open maar voor dat de deur open ging keek ik nog achter om en toen zag ik een man staan en toen ging de deur open en we rende naar buiten we waren in een steegje en we gingen zitten en ik zij dat ik heelemaal aan het trillen was enz.
we gingen naar onze fietsen en gingen naar een brug en we gingen daar zitten. en opeens gebeurde er allemaal raare dingen ik viel heel vaak flouw mijn vrindin die viel de heele tijd en mijn andere vriendin die kreeg opeens geen adem meer' dus we gingen naar huis om te eten daarna hadden we weer afgesproken en vriend zij er gebeurde allemaal raare dingen bij mij in huis dus ik vroeg wat dan ja ik was heelemaal alleen thuis en opeens vielen er allemaal dingen en er was een vaas verschoven en mijn laptop stond ineens aan. dus wij waren best wel bang. maar we gingen weer onder die brug chillen en toen kreeg mijn vrindin precies wat ik had zij viel de heele tijd flauw dus na een tijdje reden we weg en ik zou bij mn vrindin blijven slapen maar niet die gene die flauw viel. maar we mmoesten tien uur thuis zijn en we waren pas om 11 uur thuis en die vaden van mn vrindin die was een best wel boos en hij vroeg leg uit en toen hadden we alles uit gelecht en hij zij van je moet er niet teveel mee bezig houden want dan kom je er steets dieper in en kom je er nier meer uit. want hij heeft ook dingen mee gemaakt maar dan 10 keer erger. dus hij had het uitgelegd enzo. en toen zouden we de volgende dag met ons alle praten dus ik mijn 2 vrindinnen en die vriend.
de volgende dag kwamen hun en hij zij toen ik wou het eers niet zeggen maar ik voel dat het iets met jou te maken heeft (tegen mij)
het ging om mij dis ik was nog banger maar hij zij je moet er niet aan denken want die geesten vinden het heel leuk om mensen bang te maken.
dus hij heeft voor mij en zijn dochter een keting gekocht tegen kwade geesten en sins dien is er niets meer gebeurd. dus heb jij ook last van kwade geesten koop dan ook zoon keting. en je moet apseluut nooit onrespect een geest behandelen maar zizo geen geest oproepen.

Aantal keer bekeken: 2753
Waardering: 4.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online