Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in de klas!!!.

U leest om dit moment het verhaal in de klas!!! gepost door chantal. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: chantal
Gepost op: 2011-1-15

Verhaal:

in de klas!!!
ik zat in de klas en mijn leraar zat me al een tijdje ondzetend geil aan te kijken. ik kon het niet laten om heel erg geil terug te kijken dus deed ik dat hij riep toen heel hard door de klas KLARA nablijfen. ik wist precies wat zijn bedoeling was dus ik sprak niet tegen. toen het eenmaal tijd was en de bel ging liep iedereen de klas uit. ik zag in één keer zijn hand naar beneden gaan naar zijn sappige pik!
en ik werd helemaal geil ik had een strak shirt aan en je zag mijn tepels er heel goed door heen! hij keek naar mij en ik keek heel erg geil terug .
ik stond op om mijn strafwerk in te leveren en ik bukte over hem heen zodat mijn tieten over zijn schouders heen hingen hij pakte ze vast en begon er in te kneden ik zij w8 even en ik deed de deur op slot en alle gordijne dicht. ik deed mijn shirt uit en stond daar in mijn korte rokje en bh ik liep heel erg erotisch naar hem toe en hij keek mij ondeugend aan!
ik trok hem omhoog en deed zijn overhemd uit maakt zijn broek los en o w8 even zij ik mijn schoenen waren nog aan en ik wou mijn veters los maken ik bukte en ik had geen slipje aan en ik voelde dat hij daar naar zat te kijken. en toen opeens voelde ik een hand mijn knoopjes van mijn rokje los maken en toen maakte hij zelf zijn broek los!! hij was helemaal naakt en ik had alleen mijn gympen nog aan maar die moest ik aan houden want dat vond hij wel geil ik ging op een tafel zitten met mijn benen wijd hij ging a8ter mij zitten en begon mij te vingere ik begon luid te kreunen ik pakte zijn lul en begon hem zachtjes maar steeds harder af te trekken .de leraar hoorde aan mijn manier van ademen dat het niet lang meer ging duren voor dat ik klaar ging komen! dus hij stopten en ik keek hem zielig aan haha !
ik ging met mijn hoofd naar bendeden en begon hem lekker te pijpen toen ik hoorrde dat hij ging klaarkomen stopte ik hij draade mij om en drukt zijn dikke lul in mijn spleetjeik begon ondzetend hard te kreunen en kwam klaar

dit hebben we samen nog heel vaak beleefd

xxxjes chantal

Aantal keer bekeken: 13857
Waardering: 5.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online