Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in de parkeergarage.

U leest om dit moment het verhaal in de parkeergarage gepost door streetfighter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: streetfighter
Gepost op: 2008-8-1

Verhaal:

in de parkeergarage
Het was vrijdagmiddag en de 32 jarige Jasmine Rows was geschiedenisdocente bij de Roosevelt university.Jasmine had een Hawaise moeder en een Amerikaanse vader.Ze had lang donker haar met donkere ogen.Ze had die dag een blauw mantelpakje aangedaan.Jasmine had een goedgevulde boezem met cupmaat 20C.Ze was een gescheiden moeder en had het voogdij over haar 12 jarige dochter Shannon.
Tegen 17.00 uur eindigde haar laatste les van die dag en nadat ze haar kantoor had afgesloten ging ze naar de parkeergarage daar was behalve haar de 40 jarige bewaker Harold er nog daar was ze niet blij mee want ze kreeg het gevoel dat hij haar met zijn ogen uitkleedde.ze reed naar de poort en wilde haar parkeerkaart in de poort doen en zo gauw mogelijk wegrijden.Ze deed haar pasje in de poort en keek verbaasd op toen er stond pas unknown .
Na 3 pogingen bleef de poort dicht en ging ze naar het kantoor van Harold.Ze belde aan en Harold deed zijn deur open wat is er mis miss Rows zei Harold.
Op de een of andere manier word mijn pasje niet geaccepteerd hoe kan dat Harold.Mag ik het pasje zien Jasmine vroeg Harold maar natuurlijk ei ze en gaf hem haar pas .Harold wist wat het probleem was want hij had het immers zelf geblokkeerd zodat ze alleen met elkaar waren en zijn grootste fantasie kon laten uitkomen.Hij controleerde zijn dienstwapen en liep weer naar Jasmine toe hij zei tegen haar ik weet wat het probleem is wat is dat dan vroeg Jasmine.Harold pakte zijn pistool en spande de haan jij bent het probleem op de grond en doe je handen op je rug en richtte zijn loop op haar hart.De geschrokken Jasmine deed wat hij vroeg en ze voelde dat Harold haar polsen vastboeide met zijn handboeien.
Harold deed zijn riem af en legde hem op het bureau hij draaide haar op haar rug en fluisterde in haar oor ik smachtte al vanaf dag 1 naar dat goddelijke lijf van je missy en kroop bovenop haar hij duwde haar bruine benen uitelkaar en liet zijn handen over haar beide benen gaan Jasmine probeerde hem nog van haar af te duwen maar omdat ze met haar polsen was vastgeboeid was ze enorm in het nadeel.
Oh kijk eens aan een dame met pit daar geil ik op zei harold tegen haar .Jasmine schreeuwde ga van me af smeerlap en schopte als een bezetene in het rond.Maar bij elk straaltje verzet werd de lach op Harolds gezicht groter.Na een tijdje kreeg hij genoeg ervan en sloeg haar keihard tegen de mond en zei tegen haar luister hoer ik ga je neuken of je het nu wilt of niet .Als je rustig meewerkt ga je het nog wel lekker vinden ook en als je tegenwerkt word het ruige seks ik vind beiden best de keus is aan jou hoer.Ten eerste ben ik geen hoer en ten tweede ik zal nooit gewillig met je in de koffer duiken zei Jasmine en spuugde hem in het gezicht.Harold greep haar vast bij de lange haren en maakte met zijn andere zijn broek los en zei je hebt je keus gemaakt hoer!Hij dwong haar op haar knieen en trok haar mond open en voordat ze haar mond kon sluiten duwde hij zijn keiharde penis diep in haar mond en bewoog op en neer.Jasmine probeerde haar hoofd terug te trekken maar was kansloos tegen de veel sterkere Harold.
Jasmine begon te hulen en keek smekend naar de lege parkeergarage en hoopte dat een collega terugkwam omdat hij iets vergeten was zodat hij haar te hulp kon schieten.Harold bereikte na 10 minuten bijna zijn hoogtepunt en na 5 harde stoten kwam hij in haar mond klaar.Ze moest alles doorslikken en pas nadat de laatste druppel sperma door haar strot ging smeet hij haar terug op de grond.Jasmine spuugde wat uit maar bijna alles had ze doogeslikt onder de nodige dwang.Was dat alles wat je in huis hebt mijn ex had zelfs meer dan jij zei Jasmine tegen Harold.Wie zegt dat ik al klaar ben met dar hoerenlijf van je dit was slechts het voorspel nu komt het echte werk en besprong haar met grof geweld rukte hij haar rok aan flarden en scheurde haar zwart slipje met kant doormidden .Harold zag dat ze een kaalgeschoren kut had hoe vaak heeft je ex zijn leuter in je speeldoos gestopt.Vaak genoeg en hij kon waarschijnlijk ook nog beter presteren dan jij kan klootzak snauwde ze hem toe.Harold begon haar gedreven te beffen en likken hij genoot volop van de gillen die Jasmine uitbracht.Binnen de kortste keren was Jasmine in extase maar in plaats van kreunen schreeuwde ze alles bijelkaar.Harold begon haar geleidelijk te vingeren hij begon met 1 vinger en eindigde met 5 vingers.Jasmine was ook al een keer of 2 klaargekomen en hoopte vurig dat hij bijna klaar met haar was.Maar nadat hij was uitgevingerd richtte hij zijn aandacht op haar bovenlichaam en scheurde haar bloes kapot en ook haar zwart kanten bh rukte hij doormidden en met de vingers die net nog in haar kut zaten masseerde en kneedde hij haar stevige borsten.Jasmine smeekte hem om om op te houden.Harold sloot zijn mond om haar tepels en zoog er net zolang op totdat ze keihard waren geworden.Jasmine wist dat ze daar niks aan kon doen want dat was nou eenmaal een natuurlijke reactie van een vrouw tijdens seks.Na een tijdje ramde hij zijn vuist in haar vagina en bewoog die op en neer Jasmine schreeuwde het uit van de pijn die ze leed door de vele dingen die hij had uitgevoerd bij haar kut was het helemaal rood.hij was zich aan het aftrekken met zijn andere hand en liet het voorvocht over haar afgetrainde buik lopen.Na 5 minuten stak hij zijn keiharde penis in haar vagina en bewoog hem rustig op en neer
Harold legde zijn handen op haar kont en masseerde hem en hij gaf er regelmatig een tik op .Jasmine schreeuwde het uit en was constanrt aan het huilen .Harold bracht meerdere zuigplekken toe op haar hals terwijl hij haar beetje bij beetje dieper penetreerde.Na dik 1,5 uur kwam hij eindelijk in haar klaar en liet een restje op haar buik achter.Jasmine was amper in staat om bij te blijven door al het geweld dat hij bij haar had gebruikt.Hij pakte haar nomaals bij de haren en liet haar zijn ballen likken en .Na een niet al te lange tijd stond hij alweer rechtovereind.Jasmine kon het amper geloven waar hij de energie voor had zij was al 6 maal gekomen en hij nog wel vaker.Harold zei op je knieen hoer.Jasmine ging op haar knieen zitten en wist dat ze nog niet verlost was van deze nachtmerrie.Harold stak zijn harde in haar anus en pakte haar heupen stevig vast terwijl hij haar van achteren verkrachtte.Jasmine smeekte hem om mededogen en probeerde vooral niet bewusteloos te raken uit angst dat ze nooit meer eruit zou ontwaken.Door de hevige stoten had ze buikpijn gekregen .
Na anderhalfuur kwam hij voor de zoveelste maal klaar en liet een beetje sperma op haar rug druppelen.
Ze werd voor de zoveelste maal omgedraaid en met tranende ogen keek ze naar de smerige lul van hem.Harold greep haar met beide handen bij de haren en dwong haar om hem te pijpen.
Vlak voordat hij kwam liet hij haar los en spoot haar haren gezicht en bovenlijf onder zijn sperma.
Nadat hij al zijn sperma had laten lopen smeet hij haar weer op de grond en deed zijn riem weer om.Voor de laatste keer bekeek hij de spiernaakte Jasmine en zei tegen haar als je aangifte doet neuk ik je lekkere dochter en je zusje eerst helemaal lam en verkoop ze daarna door aan Arabieren voor hun harem die hebben miljoenen over voor zulke lekkere dames en misschien nemen ze jou er gratis bij Zei Harold met een sarcastische lach en liet de getraumatiseerdde Jasmine achter voordat hij de deur dichtdeed riep hij en nog een fijn weekend met die hete dochter van je.Jasmine fatsoeneerde haar kleding en reed naar huis want haar pas had hij weer vrijgegeven zodra ze thuis was nam ze een lange douche om de uren durende hel van haar af te wassen.Na het weekend vroeg ze of ze kortere dagen mocht draaien en op de vrijdag vrij was omdat haar moeder zogenaamd ernstig ziek was .binnen een jaar had ze een andere baan gevonden bij een universiteit in Arizona en nam ontslag bij Roosevelt pas jaren later kreeg zete horen dat de man die had verkracht was omgekomen bij een autoongeluk onder verdachte omstandigheden

Aantal keer bekeken: 8055
Waardering: 5.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online