Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in t zwembad.

U leest om dit moment het verhaal in t zwembad gepost door michelle. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: michelle
Gepost op: 2009-4-18

Verhaal:

in t zwembad
mijn vriendin en ik gingen zwemmen al gauw was mijn vriendin er op uitgekeken en ging naar huis. toen besloot ik in het bubbelbad te gaan er kwam een paar seconden later een ongeloofelijke knappe bruine man er bij in en zat mij de hele tijd heel avontuurlijk me aan te kijken en schoven steeds dichter op elkaar hij begon me te strelen en werd al heftig er ik werd er heet van en gaf aan da ik ook wou we gingen naar de kleed hokjes eenmaal dicht begon hij mijn bikinie broekje uit te trekken en stak hij zijn grote dikke tong naar binnen en kwam al snel klaar in zijn mond en deed zijn zwembroek naar beneden en begon te likken aan zijn grote en dikke penis en hij spoot mijn mondje behoorlijk vol hij tilde me op en drukte mij tegen de wand en ging met zijn penis heen en weer en duwde hard zijn grote penis bij me naar binnen en begon hevige stoten te maken onder tussen zat hij te zuigen aan mijn tepels ik heb nog nooit zo gekreund hij was geweldig. ik heb er een relatie aan overgehouden sinds dien is het elke dag feest.

Aantal keer bekeken: 13169
Waardering: 2.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online