Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

inside love.

U leest om dit moment het verhaal inside love gepost door selien. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: selien
Gepost op: 2011-8-5

Verhaal:

inside love
er was eens een meisje lisa ze was prachtig ze had een vriendje en ze was stapel verliefd op hem lisa was ook rijk.maar wat zei niet wist was dat haar vriendje robby maar om haar schoonheid en geld gaf hij wilde nooit iets weten over haar en was aleen maar aan het uit met zijn vrienden.

haar harts vrindin vertroude hem maar niet.maar lisa wilde haar vrindin robin niet geloven dat hij helemaal niet om haar geeft.
dus ze maakte een plan.ze zou voor 10 dagen zich zelf in iemand anders veranderen in een nerd look maar ze moest haar karakter blijven houden.

de eerste dag begon robby kwam thuis en lisa zat tv te kijken ze.
hey schat ik ben thuis... wwooooow
wat is er met jou gebeurd zij robby warom die bril .
ik uhm moest van mijn oog arts een bril dragen zoo grooot en waar komen die puistjes vandaan je hebt nooit puisten en je eet nooit ongezond hoe kan dit ik ben veranderd zei lisa en je zei dat je altijd van mij zal houden waar of wie ik ook ben.
ooookee uhmm...
kom praten ik wil dat je meer over mij weet en ik wil ook meer over jou weten,
want robby zei altijd warom zou je een leuk karakter hebben als je schoonheid hebt..

robby en lisa stonden de heletijd met elkaar te praten deze 10 dagen en ze waren ook vaker bij elkaar toen de 10 dagen over waren veranderde ze zich self weer in een schoonheid en ze waren nog altijd bij elkaar.


Aantal keer bekeken: 3794
Waardering: 4.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online