Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

internet date.

U leest om dit moment het verhaal internet date gepost door internetgirl. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: internetgirl
Gepost op: 2009-1-12

Verhaal:

internet date
Anja komt thuis en snel zet ze haar laptop aan om te kijken of er weer een nieuw bericht binnen is gekomen. Al weken heeft ze contact met paul een 27 jarige man die ze heeft leren kennen via een datingssite. Het contact begon met oppervlakkige gesprekkken, maar al snel raakte ze aan de praat over hun fanatasieen en merkte ze dat ze echt op 1 lijn lagen met de dingen die ze lekker en spannend vonden. De berichten werden steeds intiemer en spannnerder en Anja raakte steeds nieuwsgieriger naar Paul.
Terwijl de laptop zich aan het opstarten was schonk ze zich een wijntje in en stak een sigaret aan. Al snel zag ze dat ze inderdaad een nieuw bericht had van Paul en een klein vlaag van opwinding gierde door het lichaam van Anja. Ze opende het bericht en las het aandachtig, elk woord werd zorgvuldig opgenomen. Ze merkte aan de manier van schrijven dat Paul geil was tijdens het schrijven van dit bericht. Hij liet duidelijk merken dat hij zin had in haar en dat idee wond haar erg op. Aan het einde van het bericht zag ze het voorstel van Paul, het voorstel waar ze al lang op gewacht had en heel erg op gehoopt had. Hij wilde afspreken, hij wilde haar zien. Ze hoefde geen moment er over na te denken en schreef terug dat ze dat ook heel graag wilde en dat hij diezelfde nog welkom zou zijn bij haar thuis. Snel verzond ze het bericht en wachte in spanning op zijn tegenbericht. Daar hoefde ze niet lang op te wachten en de afspraak was gemaakt. Over een uur zou hij voor de deur staan en ze wilde er op haar best uitzien. Haar meest mooie en meest sexy lingerie setje ging aan, daar overheen trok ze een sexy topje aan en een kort rokje. Het rokje bedekte net haar strakke kontje. Onder het rokje trok ze mooie pump's aan. Haar haar deed ze los en wild in de krul, haar make up zag er verzorgt uit en als laatste deed ze haar lekkerste luchtje op. Ze bekeek zich zelf in de spiegel en draaide even rond om alle kante zo goed mogelijk te kunnen zien. Ze wist dat ze er goed uit zag en dat Paul dit wel kon waarderen. Snel maakte ze haar woonkamer gezellig met kaarsjes aan en de grodijnen dicht. Dan gaat de deur bel..........even zit haar hart in haar keel. Ze loopt naar de deur en je hoort haar hakken op de houten vloer tikken. Ze doet de deur open en daar staat Paul, en hij ziet er nog lekkerder uit dan op de foto. Hij heeft een gespierd lichaam en een mooie kop er op. Ze ziet hem naar haar kijken, zijn ogen glijden over haar lichaam. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht en ze weet dat hij haar lekker vind, dat hij haar geil vind. Ze kussen elkaar drie keer en ze lopen naar binnen. Paul ziet het kontje van Anje een heel klein beetje onder haar rokje vandaan komen. Bij elke stap die ze zet komt er even een stukje van haar bil tevoorschijn. Hij voelt, bij dit aanzien, dat zijn pik aan het groeien is. Hij word er duidelijk opgewonden van. Anja vraagt of hij wat te drinken wil, en schenkt het in. Terwijl ze de glazen op de tafel zet buigt ze voorover en verschijnen een deel van haar stevige mooie ronde borsten. Paul ziet dat en kan zijn ogen er niet vanaf houden. De spanning in zijn broek word er alleen maar groter door.
Even praten ze over oppervlakkige dingen, maar al snel word de spanning tussen beide erg voelbaar en legt paul een hand op de been van Anja. Hij streelt de boven been en glijd langzaam naar boven. Even glijden zijn vngers langs de lippen van Anja. hij voet dat ze daardoor even trilt en er meteen opgewonden van word. Als hij weer naar boven glijd, streelt hij nu wat steviger langs haar lippen en voelt door het kleine stringetje door dat Anja al aardig nat is. Hij schuift het stringetje wat op zij en zijn vingers zoeken de weg naar haar klit. Daar aangekomen kreunt anja even zacht en ziet hij dat ze haar ogen sluit. Ze gat wat meer achterovr hangen en spreid haar benen wat meer. Paul gaat nu op zijn knieen voor haar zitten en brengt haat benen in een ruk verder uit elkaar, hij ziet haat mooie roze kale kutje. Die glinsterd door de nattigheid. Hij pakt haar bij haar boven benen en likt langs haar lippen.......Anja kreunt en voelt hoe zijn tong de weg vind naar haat klitje. Hij zuigt eraan en steekt in een beweging twee vingers bij haar naar binnen. Nu kreunt ze harder en pakt ze zijn hoofd en drukt deze harder tegen zijn haar doos aan. Paul begint als een bezetenen te likken en neukt haar ondertussen met zijn twee vingers. Hij pomp de vingers hard in haar natte neukgaatje. Dan stopt hij er een derde vinger bij en Anja kreunt nu hard......hij voelt haar lichaam aanspannen, haar kutspieren aanspannen. Hij voelt dat ze moet komen. Hij beweegt zijn vngers nog sneller en zuigt hard op het klitje. Anja gilt het nu uit en zegt dat ie door moet gaan, dat hij haar moet laten komen.....dan stopt Paul plotseling. Anja kijkt hem even verschrikt aan, maar al snel heeft ze door dat het nog lang niet afgelopen is. Paul tilt Anja op en tilt haar naar boven, daar legt hij haar op haar bed. Hij trekt zijn broek uit en Anja ziet een grote harde lul tevoorschijn komen. Paul klimt ook op het bed en laat zijn harde pik boven het gezicht van Anja hangen. Hij duwt hem in haar mond binnen hij voelt de warmte van haar mond en voelt haar tong langs zijn pik glijden. Hij duwt haar benen uitelkaar en terwijl hij gepijpt word begint hij haar weet te beffen. Anja glijg met haar tong langs de eikel en laat langzaam de hele lul in haar mond verdwijnen. Ze zuigt er op en laat ondertussen haar tong ook zijn werk doen. Dan likt ze langs zijn ballen en hoort ze Paul kreunen, terwijl hij nog steeds haar heerlijk aan het beffen is. Anja wil eigenlijk nog maar 1 ding en dat is die dikke harde lul in haar voelen, ze wil alleen nog maar door hem geneukt worden. Dat laat Paul zich geen tweede keer zeggen en draait haar in een beweging om en tilt haar kont iets op. In 1 beweging duwt hij zijn pik bij haar naar binnen, en door dat ze zo nat is gaat dat ook heel gemakkelijk. Hij voelt de warmte van haar strakke kutje, van het vocht wat er in zit. Langzaam begint hij te pompen, maar Anja zegt al snel dat ze hard geneukt wil worden. Hij beweegt sneller en beukt met zijn hele lichaam nu in Anja. Dit voelt zo lekker, zo goed dat als hij door gaat hij moet komen. Dus draait hij Anja om en gaat hij zelf op zijn rug liggen. Anja komt op hem zitten en bereid hem. Eerst heel langzaam, steeds net dat hij er niet uit gaat. Dan zet ze haar handen achter zich en beweegt steeds sneller. Haar borsten bewegen mee met het bereiden en Paul kan er niet vanaf blijven. Hij pakt ze beide beetje en knijpt er in, pakt de tepels beet en ook daar knijpt hij in. Anja bereid hem steeds sneller en door dat ze zo met haar heupen beweegt glijd die harde pik er steeds dieper en harder in. Paul zegt dat ie moet komen, maar anja wil ook klaar geneukt worden. Dus stopt ze en gaat ze op haar rug liggen en trekt Paul op zich. Ze fluisterd in zijn oor, "neuk me klaar, hard en lekker. Zoals ik nog nooit geneukt ben" Paul stoot in 1 keer in haar kutje, en begint als een bezetenen te neuken. Hun lichamen pompen tegen elkaar en allebei komen ze in een andere wereld. Ze kreuenen, hijgen, en neuken elkaar klaar. Samen komen ze tot een ongelovelijk hoogte punt. Ze gillen het uit, schreeuwen het uit. En dan puit Paul al zijn warme zaad uit over de mooie ronde borsten van Anja. Die met haar handen het er over smeert.

Aantal keer bekeken: 8228
Waardering: 5.99 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online