Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

jonge meisjes kunnen ook hard zijn.

U leest om dit moment het verhaal jonge meisjes kunnen ook hard zijn gepost door gerda treerd. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: gerda treerd
Gepost op: 2007-9-6

Verhaal:

jonge meisjes kunnen ook hard zijn
mijn vriendin en ik waren nog wat tv aan het kijken op haar kamer. we hadden samen huiswerk gemaakt want dat is veel gezelliger. tessa ik denk dat ik een beetje vreemd doe de laatste tijd. waarom dan antwoorde ik op lottes vraag ik merkte niks aan haar. ik denk dat ik verrliefd op je ben. ik schrok ervan maar ik was niet boos ofzo ik was zelf ook lesbisch. O ja dat kan he ik.... ze nam me in haar armen en gaf me een heerlijke tongzoen ik liet het toen. ik duwde haar naar achter zodat ik op haar kom gaan liggen. vind je mij ook leuk hijgde ze een beetje. ik ben lesbisch lotte en als er dan een meisje op me valt dan neem ik die kans aan. ze knikte en begon me weer te zoenen. ik wou veder gaan als dit en trok mijn blousje uit zodat mijn zwarte bh zichtbaar was voor het lekkere meisje voor me. ze glimlachte en zij trok haar t-shirt ook uit. ze had een lieve wit met groene bh aan het was een beetje kinderachtig maar ze hadden ook niks anders voor een 14 jarig meisje met cup a borstjes. je bent sexy fluisterde ik in haar oor. ze bloosde en zoende me opnieuw. ik maakte haar bh los en zo kwamen haar kleine borstjes bloot te liggen. ik kneden haar tietjes en begon er toen zachtjes aan te zuigen ze vond het blijkbaar wel lekker want ze kreunde. ik zoog wat harder en haar gekreun werd wat luider. met mijn hand streelde ik haar buik en maakte ik langzaam het knoopje van haar sexy spijkerbroeklos. ze schrok er een beetje van waarschijnlijk was ze bang ofzo. rustig maar zei ik tegen haar en ik ging veder met zuigen. ik schoof mijn hand haar broek in en voelde of ze al een beetje nat was. ze was kletsnat het leek net of ze in haar string geplast had. ik hield op met zuigen en trok haar broek uit. ze lag alleen nog maar in haar witte string ik schoof die ook langzaam uit en had toen goed zicht op haar mooie roze kutje. ze had een gezwollen venusheuvel en haar klitje was ook goed te zien. ik vond dat ze haar schaamhaar mooi geschoren had want het was precies een streepje. ze had mooie grote schaamlippen. ik likte haar buik af naar beneden en begon haar opgezwollen heuveltje te likken. "Tessa ga door heerlijk". ik schoof haar schaamlipjes uit elkaar en ging met mijn tong haar nauwe sneetje in. ze kreunde en hijgde dat ik lekker en geil was. ik likte haar wild. ga door ja ik ga komen. op het moment dat ze bijna kwam stopte ik. ik keek geil naar boven. vinger jezelf is ik wil zien hoe je dat doet. ze deed het en ik keek precies hoe zij dat deed zodat ik haar straks eens flink kon vingeren en haar kutje vocht kon laten spuiten. ze stopte twee vingers in haar grotje en haar duim wreef hard over haar klit binnen een minuut kwam ze. ik sloeg haar hand weg. ik stopte drie vingers in haar tienerpoes en met mijn andere hand wreef ik heel hard over haar klit. toen ze bijna kwam stopte ik ze kreunde hard en haar gehijg kon je 3 straten veder nog horen. zonder haar te waarschuwen stopte ik mijn vuist haar kutje ik bewoog ruw in en uit en ze gilde het uit. Tttteeesssaa kreunde ze. ze hijgde dat het pijn deed maar ik stopte niet. in uit in uit in uit het was heerlijk om haar te zien lijden. helaas kwam ze snel klaar. en vroeg ik haar. het deed pijn maar het was ook heel geil maar nu mag ik de baas zijn over jou. ik vond het goed. kleed je uit commandeerde ze heerlijk als ze zo commandeerde. ik kleede me helemaal uit en wel een minuut lang zag ik lotte maar mijn strakke lichaan kijken. goed vinger jezelf op je bureau tot dat ik terug kom. ik ging op mijn bureau zitten terwijl ik haar de deur uit hoorde gaan. ik pakte mijn borstel en duwde hard in en uit mijn spleetje die nu ook wel vochtig begon te worden. na tien minuten kwam lotte terug ze had een tas bij en haalde er een zweep uit. ga op je buik op bed liggen zei ze. ik deed wat ze zei. kont omhoog mijn kont ging omhoog. tien flinke zweepslagen volgde mijn kont brandde. draai je om en hou je schaamlipjes uit elkaar. ze pakte een dildo en zei dat ik er mee moest spelen zodat zei zich weer kon uitkleden. ik stopte de dildo diep in mijn kutje. ze werd er geil van en nam het over toen zijn ook naakt was ze duwde de dildo in en uit en ik kreunde en hijgde lieve woorden in haar oor. Ik wil dat je me een slet vind een gore vieze slet die jou pijn doet. ze liet naar haar tas en haalde er handboeien uit ze trok mijn handen naar achter en boeide me. ik werd er geil van en hijgde nog wat. ze stond nu voor me met een twwezijdige dildo en stopte die voor de helft in mijn kut en voor de helft in de hare ze ree tegen mijn vagina aan en ik voelde haar kutje tegen de mijne aanslaan. ik hoorde het vocht kletsen en ik hoorde haar mij vernederen en uitschelden. en nu sletje krijgt je kutje het zwaar. ze haalde gewichten uit haar tas en maakte ze aan mijn schaamlipjes vast. mijn lippen werden uitgerekt en het deed pijn. ja ga maar huile kleine snol. ze sloeg me in mijn gezicht en streelde met haar hand mijn klit. ze wreef erover heen. ze zoende me ruw en zei dat ik mijn tieten moest masseren. ik had het gevoel dat mijn schaamlippen gingen scheuren en smeekte lotte ze eraf te halen. dat deed ze maar ze was nog lang niet klaar met mij.

stem als je het vervolg wilt zien
stem je

Aantal keer bekeken: 29141
Waardering: 7.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online