Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

just my luck.

U leest om dit moment het verhaal just my luck gepost door celine 13 . Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: celine 13
Gepost op: 2011-4-28

Verhaal:

just my luck
er was eens een meisje geboren melanie ze prachtig en had echt altijd geluk.
nadat ze afgestudeerd was kreeg ze een baan in een mode bedrijf.en er was ook een jongen die echt nooit geluk had en zijn zusje helemaal.maar eney way de jongen jaden woonde bij zijn ouders en werkt als congierse in een rolschaats baan.
de baas van melanie kwam en zij we hebben maandag een gemaskerd bal.
ze verheugde zich er echt op.
ze bestelde een leuk jurkje maar er werd perongeluk het jurkje van paris hilton gebracht het was prachtig toen ze op het feest geariveerd was met haar masker.haar vrindin zei:kom op ga nou maar dansen.melanie zei ik weet het niet ben niet echt een danser.
ok je weet niet wat je mist.
toen kwam opeens een jongen in de zaal gemaskerd hij zag er prachtig uit met zijn pak.melanie kwam dichter bijer als of hij mag netisch was de jongen en zij kregen hele hoge oog contact en kwamen dichter bijer en ze dansten twee in een hand in hand zonder een woord te zeggen.ze kwamen nog dichter bij en zoenden het voelde als de ware voor hun.maar gelijk na die kus viel er iets boven melanies hoofd en ze werd ontslagen en ze moest opeens gaan werken als congiege in een rolscaats baan dus het bleek dat al haar geluk verdwenen was door die kus.
als ze de jongen terug zou kussen zou ze haar geluk terug krijgen. er was wel een bropleem ze weet niet wie de jongen is en waar die jongen zou kunnen zijn

word vervolgd



Aantal keer bekeken: 3216
Waardering: 3.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online