Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kaale plek .

U leest om dit moment het verhaal kaale plek gepost door marijke . Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: marijke
Gepost op: 2011-6-12

Verhaal:

kaale plek
hi dit verhaal is echt gebeurt.

ik was nog klein en speelde met mijn broer , we bouwde een hutje,we wouden er in gaan slapen maar hij was nog niet af dus mijn broer ouwt leuk verder.
ik zit met mijn winnie de poeh spulletjes te spelen en mijn broer tegenover mij met een schroeftol te klooien (niks doen steeds aan uit enzo XD) maar ik liet mijn winnie de poeh poppetje vallen en ik wou hem pakken maar...
mijn broer zetten zijn schroeftol aan en hij kwam in me haren al mijn haren zaten vast ik gilde en mijn moeder kwam me helpen ze probeerde voorzichtig mijn haren uit de schroeftol te en dat lukte wel maar...
toen had ik een hele grote kale plek op mijn hoofd en over 3 dagen waren de school foto's :( dus ik stond met een kaale plek op mijn hoofd op de foto -.-

Aantal keer bekeken: 4221
Waardering: 5.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online