Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kamperen op vrijdag de 13de.

U leest om dit moment het verhaal kamperen op vrijdag de 13de gepost door Demi , Madelon. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Demi , Madelon
Gepost op: 2011-6-11

Verhaal:

kamperen op vrijdag de 13de

dit verhaal is voor 12 jaar en ouder


Het was vrijdag de 13de.
4 vriendinnen gingen kamperen in het bos langs het meer.
Ze gingen een bordspel doen waarmee je geesten op kan roepen.Ze maakten het bord klaar om te beginnen,het eerste meisje vroeg of hier geesten waren in dit bos. het bord trilde en zei op een angstjagende stem: JHAA~~. het 2de meisje vroeg,waar waren ze.
Het bord trilde en zei nogmaals angstjagends: WAAR JULLIE NU ZIJN~~.
het 3d meisje vroeg of de geesten mensen doodden.het bord trilde en zei angstaanjagends:JHAA~~.
Ze waren banger geworden,en het 4de meisje vroeg,zijn hier nu geesten?
Het bord trilde en zei:JHAA~~.
En dat was het laatste wat de 4meiden hebben gehoord.
De 1de werd naar het meer gesleept.
De 2de werd meegesleurd in het bos.
De 3de werd levens begraven.
De 4de werd opgegeten.
3 jaar later vond een vissers boot een lijk.
En reizigers vonden in het bos ook een lijk.
En archeologen graafde ook een lijk op.
En nieuwe kampeerders vonden in de nacht een opgegeten lijk.

p.s nooit geesten oproepen

Aantal keer bekeken: 3709
Waardering: 6.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online