Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

karaoke(waargebeurt).

U leest om dit moment het verhaal karaoke(waargebeurt) gepost door lila. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: lila
Gepost op: 2010-4-16

Verhaal:

karaoke(waargebeurt)
ik ben 15 jaar en dit is een vreemd verhaal je zal me vast niet geloven maar het is waar. het gaat mij die de ware liefde heeft gevonden door zingen.
en dit is mijn verhaal:

ik liep over straat het was warm in spanje. ik zocht een karaoke bar want ik wat gek op zingen. eindelijk had ik er een gevonden. ik liep naar binnen.ik zag een super knappe spanjaard hij was gespierd en had bruin golvend haar tot zijn oorlel.
ik zag dat hij ook naar mij keek ik bloosde ik wordt niet zo gou verliefd maar bij hem was ik verkocht.ik liep naar het podeum.ik zei dat ik wilde zingen en ik stond erop. ik keek de zaal rond.de muziek draaide ik had een zelf bedacht lied. iedereen hield zijn adem in. ik begon te zing. woooww wowww lalalaaaaá i love you so much i love you all .i know you love me i knowwwoww. this is all. wowww woowww i love youuuuú wowww woooow i love you alll lalalá lallaaá . Iiii love you!!.i know you love my zo muchhhh. woowww wwooow ooooó oooooó i love your body ik love yout eyas i love your all.iiiii love your smileeeeeé.nannananana woooooowww nananana oe oooeeeeeeeee. i like you. i loveeee you sooo much. nannananna nanananana nananan iii love youuuuuuú!! soooó. ik zuchte. ik wou het podeum af lopen maar toen applauduseerden iedereen ik glimlachte breed. iedereen was over donderd ik was zo trots ik was egt blij. ik haalde wat te drinken en liep toen naar buiten ar was een reels daar en je kon zo de zee bekijken. het was net zonsondergang zo mooi. toen hoorde ik voet stappen achter me.hi hooorde ik. ik keeek op het was die knappe jongen. hi zei ik blozend. ar you from duche. yes i from. oké. je zong egt goed. wie heeft het geschreven. nou ik heb het zelf geschreven.prachtig egt dankje.heo heet je ik heet lila jij?ik paolo. je hebt egt een prachtige naam net als dat lied. hij glimlachte egt zo sexy.egt moooi he die zonsondergang jah mooi...kom wil je mee naar het strand. ja leuk. we liepen naar het strand. wat is het mooi ik glunderde. jah he moooi. jij bent nog veel mooier ik wed rood. hij sloeg een arm om me heen en kuste zachtjes om mijn mond.

romantische hé hoe vind je mijn liefdes verhaal het is waargebeurt egt!! antwoond snel wat je er van vind xxxxxxx lila

Aantal keer bekeken: 2651
Waardering: 4.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online