Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

katja kleur.

U leest om dit moment het verhaal katja kleur gepost door katja. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: katja
Gepost op: 2009-10-25

Verhaal:

katja kleur
(dit is alleen voor kinderen boven de 8 jaar oud)


Katja kleur is een heel rijk meisje.
tot op eeen dag haar vader was ontslagen en hij in schotland moest gaan werken.
katja van 14 jaar bleef allen thuis.
ze moest een jaar alleen blijven dat vondt ze niet erg haar moeder kwam haar 1 keer per maaand bezoeken.
zo ging het vier maanden goed.
waarschuwing

tot op een avond haar vriendje op bezoek kwam en hij bleef 2 maaanden logeeren.
katja en hij hadden het heel leuk.
tot op een dag melissa haar hartsvriendin bleef logeeren.
katja's vriendje tom kon daar goed mee omgaan.
katja moest boobscchapen gaan doen en doen gingen tom en melissa samen zoenen.
katja kwam daar achter en en vermoorden melissa en tom.
ze hakten de hoofden deraf en gooiden de hoofden in de kelder.
en de lichamen at ze op.
ze ging naar een anderen school en daar had ze al gauw eennieuw vriendje en een nieuwe hartsvriendin daar hakten ze ook de koppen af en at ze het lichaam op.
tot een keer ze aan het fietsen was en dat een paar jongens haar van haar fiets afduwden en haar mee namen naar hun huis en haar dwongen voor drugs de snuifen en alcohol te drinken.
en na een jaar vermoorden ze haar en aten haar op net als zij deed.
wordt vervolgd
tip vertrouw nooit iemand ook al is het je hartsvriendin of vriendje niemand vertrouwen!!!
het volgend verhaal heet katja kleur deel 2 voorjaar 2010 te lezen


Aantal keer bekeken: 2526
Waardering: 4.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online