Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

katja slapend genomen.

U leest om dit moment het verhaal katja slapend genomen gepost door tom en katja. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: tom en katja
Gepost op: 2011-4-8

Verhaal:

katja slapend genomen
Na een heftige vrijpartij die avond en na ons gewassen te hebben gingen we slapen, het was zomer en we sliepen zonder de lakens over ons heen, katja had een kort hemdje en een string aangetrokken, ik zelf lag naakt op bed.
Na een paar uur geslapen te hebben werd ik wakker met een stijve paal en dacht maar aan een ding...neuken..ik zag katja liggen, ze had haar hemdje over haar borsten omhoog getrokken, ik zag haar enorme tieten en haar tepels priemde naar voren, ze lag op haar zij met haar heerlijke kont naar mij toe, ze had haar onderste been uitgestrekt en haar andere been lag er opgetrokken overheen, ik zag haar string tussen haar schaamlippen ziten, ze was in een diepe slaap omdat ze af en toe slaappillen gebruikt, door deze aanblik werd mijn drang om te neuken alleen maar groter, mijn paal was nu loeistijf, ik bracht mijn vingers voorzichtig bij haar kut en tot mijn verbazing was deze aardig vochtig, ik bracht nu mijn vingers naar binnen en begon haar zachtjes te vingeren, af en toe bewoog katja en zuchte wat, maar sliep toch door, ik bewerkte haar g-spot en ik voelde de trillingen door haar heengaan,ik trok nu voorzichtig het stringetje opzij en drukte mijn paal tegen haar kut aan en schoof hem langzaam naar binnen, even bewoog ze heftig en mompelde, jaaaa , toch werd ze niet wakker, mijn stoten werden sneller en dieper, met mijn hand masseerde ik haar tieten en trok aan haar tepels die keihard werden, ik hield nu haar bovenliggende been omhoog zodat ik haar nog dieper kon neuken, ik dacht kan me niet schelen of ze wakker wordt, ik ramde door, mijn ballen kletste tegen haar volle kont, lange diepe stoten vulde haar kut, het leek haar niet te deren, ik voelde op een gegeven moment een enorme rilling door haar heengaan alsof ze klaarkwam, dit was zo geil dat ik even later klaarkwam, ik trok haar string weer goed en viel tevreden in slaap, even later werd ik wakker door wat zacht gekreun, ik lag op mijn zij en had zicht op katja, ik deed net of ik sliep, maar kon door mijn oogspleetjes zien dat katja die inmiddels op haar rug lag met haar benen wijd zichzelf te vingeren, met haar andere hand kneede ze haar tieten, ze verhoogde haar tempo en kwam schokkend klaar, ik werd nu zgn wakker en zei, moet ik je helpen of lukt het wel, katja zei, ik hield het niet meer en jij sliep zo diep dat ik mezelf maar heb geholpen, ik vroeg wat was er dan, katja zei, ik droomde dat ik geneukt werd, maar de droom leek zo echt, ik werd zeijknat wakker, het lijkt wel of ik een natte droom heb gehad, ik zei lachend....zou best eens kunnen, ik kroop naar haar toe en nam haar opnieuw.



Aantal keer bekeken: 15339
Waardering: 7.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online