Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kinderen voor mij.

U leest om dit moment het verhaal kinderen voor mij gepost door van der schueren jessica. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: van der schueren jessica
Gepost op: 2009-7-5

Verhaal:

kinderen voor mij
Weet je het leven van een mens kan hart zijn,maar van dieren ook.
Ik heb 1 hond en 4katten,3katinnen en 1kater.
Mijn hond heeft de vallende ziekte,waar spijtig genoeg niet veel aan te doen is.
Mijn kater die trouwens pluche heet heeft het fiv-virus beter bekend als bij de mens het aids-virus.
Veel mensen hebben mij al aan gesproken om hem een spuitje te laten geven maar waarom?
Zijn ze bij de mensen ook zo snel om hetzelfde te doen?Ik dacht het niet.
Ik weet nu al 2jaar dat mijn kater aids heeft en hij is nog steeds bij me.
Zo gezond als een vis in het water.
Ik had het mezelf nooit vergeven als i nu zijn leven al zou afnemen.
Mijn ene kattin figaro komt uit een asiel,belle heb ik gekregen van een familielid en kitty haar heb ik uit een bos gehaald.
Zij is kort geleden bijna gestorven aan hoge koorts,ik heb haar 3dagen bij de dierenarst moeten doen en gelukkig heeft ze het het gehaald.
Maar ik moet nog een stukje betalen van haar verblijf daar,ik zou mezelf te kort doen als ik zowel mijn dieren als andere kan helpen.
Het zijn tenslotte MIJN KINDJES!!!


Aantal keer bekeken: 3464
Waardering: 4.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online