Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kindermishandeling.

U leest om dit moment het verhaal kindermishandeling gepost door black horse. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: black horse
Gepost op: 2010-9-18

Verhaal:

kindermishandeling
ze was zo'n perfect meisje. ze had mooi blond haar en stralende blauwe ogen. iedereen vond haar aardig. behalve haar ouders. in hun ogen deed ze alles verkeerd.
ze had een beste vriendin. samen met haar en de moeder van haar vriendin liep ze altijd naar huis. wat had haar vriendin toch een een lieve moeder.van haar eigen moeder moest ze altijd maar werken keer op keer weer.

op een dag liep ze weer naar huis. toen ze voor haar deur aanbelde duurde het even voordat er open werd gedaan. haar moeder duwde meteen een afwas borstel in haar hand. dus ze ging maar aan de slag.
na een tijdje hoorde ze dat haar vader thuis kwam. aan zijn voetstappen te horen was hij woedend. het ging al een tijdje niet goed op zijn werk. ze kon maar beter uit zijn buurt blijven.
toen ging de keukendeur open met haar vader in de opening. ze zag dat hij haar moest hebben. door zijn blik werd ze zenuwachtig en liet perongeluk een bord stuk vallen op de grond. haar vader stormde op haar af. toen ze een hand op haar gezicht voelde wendde ze zich af. snel rende ze naar haar kamer. ze ging in het hoekje van haar kamer staan. toen zwaaide de deur open en haar vader begon haar te slaan. hij sloeg zo hard dat ze bloed proefde. haar moeder stond in de deur opening toe te kijken. haar vader sloeg maar door. ze probeerde hem te stoppen maar ze wist dat het niks uit haalde. ze wist dat het de laatste keer was dat ze die pijn hoefde te voelen. haar vader drukte haar tegen de muur. ze voelde iets in haar rug knappen en schreeuwde het uit van de pijn. haar vader sloeg maar door. ze probeerde hem voor de laatste keer te stoppen: 'papa, ik kan niet meer... je slaat me weg... papa...alstjelieft?
toen werd het zwart voor haar ogen.

de volgende dag stond er in de krant : vader slaat zijn 6 jarige dochter dood. buurtbewoners hadden wel een vermoeden wat er aan de hand was,maar deden er niks aan. helaas waren wij te laat en konden we niks meer voor het meisje doen.
VOORKOM KINDERMISHANDELING!!!!

Aantal keer bekeken: 5579
Waardering: 7.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online