Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kleedkamer.

U leest om dit moment het verhaal kleedkamer gepost door droomprins. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: droomprins
Gepost op: 2006-12-11

Verhaal:

kleedkamer
Daar stond je dan in het kleedkamertje van de H&M in een mooie rode string waar je billen er heel mooi uitkwamen,
als Bh had je een bijpassende half open BH zo een die wel onder je bosten zit maar waar je tepels heerlijk te zien zijn.
Je stond naar me toe en je achterkant zag ik via de spiegel, als ik nog twijfels had dan waren je harde tepels zeker de hint dat je
van deze gedachte en uivoering al heerlijk geil werd.
Je ogen stonden me ondeugend en aandachtig aan te kijken, en je bekeek me hele lijf met een geile blik.

Ik had op dat moment een witte linnen broek aan die niet erg los zat, en je zag dan ook dat er iets in me broek groeide.
Ik stond nog steeds een beetje ongelovig naar je te kijken, en je leunde iets naar me toe en fluisterde; wordt je hier een beetje geil van.
Je wachte niet op een antwoord en je hand ging naar me kruis en voelde door me broek hoe me pik helemaal hard werd.

Door die aanraking kwam ik weer uit me roes en pakte je billen stevig vast en trok je naar me toe,we begonnen heerlijk te zoenen onze tongen raakte elkaar eerst voorzichtig af en toe aan en daarna vestrengelde ze zich met elkaar, je beet me af en toe heerlijk voorzichtig op me lip.
Ik pakte je heerlijke borsten en begon ze lekker te zoenen en je tepels nam ik zachtjes tussen me tanden terwijl ik met me handen je bosten masseerde.
Ik liet me hand naar beneden zakken pakte je billen en kneep er zachtje in, langzaan ging me hand naar voren en zo je string in.
Ik voelde wat zacht haar en volgde het tot je kutje, en voelde de warmte al voor ik er was en toen me vingers bij je lippen waren voelde ik al hoe nat je was en merkte ook je trilling door je lijf door deze aanraking.
Ik ging op me kieen zitten en trok je string uit en begon je heerlijk te likken, eerst naast je kutje toen je clit terwijl me vingers lekker naar binnen gleden om al die heerlijke geile plekjes te vinden en je zo een paar minuten heerlijk liet genieten tot je klaarkwam.

Omdat we al een tijdje daar zaten konden we niet meer doen, en je deed dan ook je rokje en een blouse aan zonder iets eronder.
We liepen de winkel uit en doken een donker cafeetje binnen met van die afgesloten zithoekjes.
het was rustig en gingen zo ver mogelijk naar achteren toe.
Het was een hoekbank en je ging schuin tegen over me zitten met 1 been omhoog zodat je kutje heerlijk te zien was, en je hand ging er langzaam naar toe om jezelf eens heerlijk te strelen en vingeren.
De ober die de besteling kwam opnemen kon dit net niet zien door de tafel en je ging dus ook door terwijl hij de bestelling opnam,
Ik hield het niet meer ik was zo geil van dit alles dat ik me broek wel open moest doen onder de tafel.
Toen de koffie met slagroom gebracht waren hadden we alle ruimte voor ons zelf, en je pakte ook wat slagroom en deed dit op me pik om hem daarna heerlijk in je mond te nemen, met je tong heerlijk om me eikel en je zoog me pik helemaal je mond in terwijl je voelde hoe glad me ballen nu waren.
je ging zo een tijdeje verder steeds op een andere manier me lul te strelen en te likken,
Toen kwam je op me zitten en liet me pik heerlijk in je kutje glijden, och wat was die heet en nat.
En omdat je op me zat met je benen naast mijn benen voelde ik je kutje superstrak om me lul heen zitten,
langzaam ging je op en neer en door de spanning en de rest van de dag duurde het dan ook niet lang voordat we samen heerlijk kwamen.

We liepen naar de bar en wilde afrekenen, de ober zei laat maar zitten jullie hebben me dag goedgemaakt, en we keken hem vragend aan en ze hoofd knikte naar een monitor waar we het achterste tafeltje met 2 kopjes koffie zagen.

We liepen lachend de deur uit en waren door deze gedachte ook weer geil geworden en gingen thuis nog even heerlijk door....maar dat is een ander verhaal

Aantal keer bekeken: 17671
Waardering: 5.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online