Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

kleekamerseks.

U leest om dit moment het verhaal kleekamerseks gepost door voetballertje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: voetballertje
Gepost op: 2012-9-30

Verhaal:

kleekamerseks
Kleedkamerseks
Het was warm die zaterdagmiddag in juni. Ik plaatste mijn fiets in de stalling en kleedde mij om op mijn eigen vertrouwde plek in de kleedkamer. De voetbalwedstrijd op zich stelde niet veel voor: de tegenstander was veel te zwak en in no-time stonden we met 3-0 voor. De ergernis in ons team was dan ook groot toen onze spits Mark na een onbesuisde tackle vlak voor de pauze met rood van het veld na werd gestuurd.
Toen ik even later in de rust zat te nippen van mijn thee, hoorde ik van de trainer dat ik om tactische reden werd gewisseld voor Pim. Ik vond het geen enkel probleem om lekker te gaan douchen om vervolgens in de kantine een koud biertje te pakken.
Na een klein kwartier stonden de teams weer in het veld. In de verte hoorde ik het scheidsrechters fluitje, ten teken dat de wedstrijd weer werd hervat.
Ik was nu alleen in de kleedkamer met Mark, die na zijn rode kaart een sigaretje had gerookt, zijn voetbalkloffie had uitgedaan en nu slechts gekleed in zijn boxershort op de bank van de kleedkamer grinnikend naar mij zat te kijken. Ik was elke keer weer onder de indruk van zijn imposante sportschoolbody, waar Mark overigens ook altijd mee liep te koketteren. “Wat valt er te grinniken”, vroeg ik hem, terwijl ik mij uitkleedde om te kunnen douchen. “Nou”, zei Mark, “eh… toen ik uit het veld was gestuurd kwam ik langs de kleedkamer hiernaast van het meisjesteam. Ik wist dat de meiden al aan het spelen waren en voelde zomaar even aan de deur. En die was niet op slot! Ik ben naar binnen geglipt en kijk eens wat ik vond in een van die sporttassen!” Hij haalde een minuscuul, knalrood meisjesslipje tevoorschijn. “Dat kun je niet maken joh!!”, zei ik. Maar Mark verzekerde mij dat hij hem terug zou leggen. “Volgens mij is dit het slipje van dat blonde stuk van de Beekweg”, zei hij. “ Dat Australische meisje dat hier pas is komen wonen. Ik herkende haar sporttas met de Australische vlag.” “Oh, je bedoelt Lizzy”, zei ik. “Ja, dat is inderdaad een lekker ding. Ze is vorige maand bij ons op school in de klas gekomen. Gelijk alle jongens verliefd en alle meiden jaloers! Maar is dat echt haar slipje??” “En”, zei Mark, “dit slipje is vandaag nog gedragen ook! Ruik maar”. Ik zag tot mijn ontzetting hoe Mark het slipje naar zijn gezicht bracht en zijn neus in de dunne stof begroef. “Heerlijk”, zei Mark, terwijl hij diep insnoof, “ik ruik haar lekkere kutje”. Mark stond op en toen zag ik ook zijn enorme erectie; zijn onderbroek stond in een strakke punt naar voren en zijn piemel prikte bijna door de dunne witte stof heen. “Jeetje” , bracht ik uit. “Je wordt er behoorlijk geil van he?” “Nou, wat heet”, zei Mark, “moet je kijken man”. Hij trok zijn slip uit en zijn dikke piemel schoot met een dof geluidje langs het elastiek terug op zijn buik. Gebiologeerd zat ik naar zijn enorme lid te kijken, die recht overeind stond. De top van zijn blauw-rode eikel reikte bijna tot aan zijn navel. Elke week douchten we samen met het hele voetbalteam, maar ik had nog nooit in levende lijve een jongenspik in erectie gezien. “Wow, wat heb jij een grote zeg”, zei ik. Mark grinnikte en zei: “Nou, die van jou mag er ook wezen!” en wees op de dikke bobbel in mijn onderbroek. “Laat eens zien” , zei Mark en voor ik het wist had hij met een ruk mijn slip naar beneden getrokken. “Kijk, jij vindt zo’n meisjesslip ook wel leuk”, lachte hij. Mijn pik stond inderdaad ook al helemaal stijf en ik voelde mij rood worden van schaamte. “Ja”, zei ik, “van zo’n slipje word je natuurlijk wel geil”. Ik durfde niet te zeggen dat die grote piemel van Mark mij ook enorm had opgewonden. Hij zou denken dat ik homo was. Was ik dat? “Hier, ruik maar eens”, zei Mark en hij drukte het rode slipje van Lizzy in mijn gezicht. Aarzelend snoof ik de geur van Lizzy’s kutje op. “Eh ja, lekker”, zei ik. “Zie je wel?”, zei Mark en hij verdween lachend de doucheruimte in.
En daar stond ik met een rood hoofd en een rood meisjesslipje in mijn hand. Geil als boter en een pik zo stijf als een paal. Maar nu Mark even uit het gezicht verdwenen was, durfde ik pas echt aan het slipje van Lizzy te ruiken. En inderdaad snoof ik onmiskenbaar de geur op van haar kutje. “Oh, wat toch lekker”, fluisterde ik. Ik trok het slipje over mijn hoofd en begon me langzaam af te trekken.
“Wow, dat ziet er geil uit” hoorde ik plotseling achter mij. Voor ik mij om kon draaien had Mark zijn armen van achter om mij heen geslagen. “Weet je”, zei hij, “we doen alsof jij Lizzy bent, oke?”. Voor ik iets kon zeggen sommeerde Mark mij om het slipje van Lizzy aan te trekken. Hij klonk opeens anders. Dwingender. En ik deed wat hij vroeg. Ik deed het kleine slipje aan en probeerde zo goed en zo kwaad als het ging om mijn stijve pik zoveel mogelijk in de stof te proppen. “Oh wat zie je er lekker uit Lizzy”, zei Mark. Ik was volkomen in verwarring en voor ik iets tegen hem kon zeggen, duwde Mark mij aan mijn schouders stevig naar beneden, zodat ik op mijn knieën terecht kwam. “Oh Lizzy, zuig me”, hoorde ik Mark fluisteren. Hij ademde zwaar en trok mijn hoofd naar zijn onderlijf toe. Zijn enorme pik was nu nog maar een decimeter van mijn gezicht verwijderd. Langzaam bracht ik mijn hand naar zijn lid en toen ik zijn eikel aanraakte, hoorde ik Mark zuchten van genot. Zelf werd ik ook gek van opwinding. Langzaam wreef ik met mijn vinger over zijn gladde en natte eikel. Een draad geil bleef tussen mijn vinger en zijn eikel plakken, toen ik mijn hand weghaalde. “Lik me”, fluisterde Mark weer. Ik aarzelde, keek omhoog en zag dat Mark zijn ogen had gesloten. Hij leek helemaal in extase. “Doe het”, zei hij. Ik weet nog dat ik dacht: “wat ben ik aan het doen?”, maar ik kon en wilde niet meer terug. Ik sloot mijn ogen en zette mijn lippen om zijn eikel. Mark kreunde van genot. “Oh ja, oh ja”, zuchtte hij. Hij begon met zijn heupen naar voor en achter te bewegen en zijn lul gleed in en uit mijn mond. Met mijn tong gleed ik over zijn eikel en Mark begon steeds heftiger te stoten. Ik dacht even dat ik zou stikken, maar ik liet Mark toch begaan. Op seksfilmpjes had ik wel eens gezien hoe ver de piemel soms in de mond van het meisje verdween en ik besloot dat ook te proberen. Tot mijn verbazing kostte het mij heel weinig moeite om de dikke pik van Mark diep in mijn keel te laten glijden. Nu begon ik zelf met mijn hoofd naar voor en achter te bewegen. Mark begin steeds sneller te hijgen en ik begon steeds sneller te bewegen. Mijn tong ging nu ook als een razende over zijn gladde eikel. Mijn handen had ik om zijn billen gespannen, waarbij ik met mijn vingers over zijn bilnaad begon te spelen. “Oh, ik kom”, hijgde Mark na korte tijd. “Ik kom, oh, mijn hemel wat lekker”. Hij legde zijn handen om mijn achterhoofd, zodat ik zijn piemel niet meer uit mijn mond kon krijgen. En voor ik verder nog iets kon doen, voelde ik de hete sperma van Mark in mijn mond spuiten. Drie, vier, vijf dikke golven vulden mijn mond, terwijl Mark kermde en kreunde van intens genot. Nog twee, drie keer stootte Mark naar voren en toen was het voorbij. De dikke witte vloeistof liep langs mijn mondhoeken naar beneden.
Ik stond op, draaide mij om en liep naar de wastafel om mijn mond en gezicht te wassen. Achter mij hoorde ik Mark zeggen: “oh, wat was dat lekker, jongen”.
Toen ik mij omdraaide stond mijn piemel nog steeds kaarsrecht overeind. En voor ik er erg in had, kwam Mark op mij af, greep mijn dikke lul vast en begon mij eerst voorzichtig, maar al gauw steeds sneller af te trekken. Opeens stopte hij en zei: “Oke, nu ben ik Lizzy. Je mag me neuken. Let op.“ Ik was compleet in verwarring en wist niet goed wat hij bedoelde. Mark pakte zijn shampooflacon, bracht het spuitdopje tussen zijn benen en duwde de fles vervolgens met een ruk naar binnen in zijn kont. Toen begon hij uit alle macht in de flacon te knijpen, waardoor de groene shampoo in zijn anus werd gespoten. Meteen liep de gladde vloeistof langs zijn benen. “Zo, dan glijdt het beter”, zei hij en knipoogde naar mij. Voor ik iets kon zeggen had Mark zijn voetbalkleren uitgespreid op de vloer en was daar op gaan liggen. Daarna trok hij mij naar zich toe, zodat ik boven op hem terecht kwam. Mark spreidde zijn benen en duwde zijn bekken iets omhoog. Ik voelde mijn lul in zijn bilnaad glijden. Mark greep onderlangs naar mijn piemel en stuurde die naar zijn anus die glad was van de shampoo. “Toe maar schat, steek hem er maar in”, fluisterde Mark naar mij. Ik stootte naar voren en voelde onmiddellijk de kop van mijn stijve pik naar binnen glijden. Mark kreunde even en het leek hem enige pijn te doen. Maar hij zei alleen maar: “toe maar, toe maar”. Langzaam gleed mijn piemel verder naar binnen en voorzichtig begin ik in zijn kont te stoten. Heel zachtjes, maar al snel steeds harde en sneller. Mark kreunde en bleef mij aanmoedigen. Mark’s lul stond inmiddels ook weer rechtop. Hij pakte zijn eigen piemel en begon zich hijgend af te trekken, terwijl ik steeds wilder in zijn kont penetreerde. Tot ik kreunend tot een ongekend orgasme kwam. Ik spoot mijn sperma diep in zijn lichaam en zag dat Mark op dat moment ook opnieuw klaarkwam. Ik voelde zijn warme geil tegen mijn buik plakken terwijl mijn eigen sperma langzaam langs Mark’s benen naar beneden liep.
We bleven nog even liggen, maar gingen ons toen snel douchen.
Toen we plotseling de meiden in de kleedkamer ernaast opeens hoorden binnenkomen, keken Mark en ik tegelijkertijd naar het rode slipje van Lizzy. “Nou”, zei ik, “die kunnen we nu niet meer terugleggen, lijkt me.” “Ach”, zei Mark, “dan houden we die toch zelf… voor de volgende keer?”
En hij gaf mij een vette knipoog.



Aantal keer bekeken: 36862
Waardering: 6.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online