Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

lange sex.

U leest om dit moment het verhaal lange sex gepost door makkelaar. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: makkelaar
Gepost op: 2010-12-19

Verhaal:

lange sex
ik zat eens helemaal alleen thuis, een jongeman die de toilet kwam maken zat me maar te begluren de hele tijd maar door, ik stond op ging naar hem toe en vroeg of die klaar was, hij: nee nog niet geef me 10 min, later zei ik maar u bent al bijna 30 min bezig waarop hij antwoordde; ik geniet zo van me uitzicht dat ik hier wel de hele dag je wc kan maken,, ik lachte een beetje en zei zal ik u dan maar met rust laten en ging weer op me plekje
zitten, hij: ja je hoeft geen u te zeggen hoor madame zeg maar gewoon je.
ik keek hem aan en draaide me hoofd weer naar de TV. na 10 min precies kwam hij naar me toe en zei dat die klaar was met een glimlach, ik lachte naar hem en toen zei hij mag ik je wat vragen? ik: ja tuurlijk! hij: zou je iets doen waar je van geniet en geen spijt van krijg? ik: u umm wat bedoel je precies hij: nou je gaf me koffie en je verwende me met een koekje maar ik wil je ook even verwennen met wat aardig ik: nou ja oke.
dus die jongen kust me op mijn mond, eerst heel zachtjes en later met tong en heel langzaam. ik bleef bijna alleen met me mond open en hij deed hele kunstjes in mijn mond. kussend hield hij mij stevig tegen zich waardoor ik iets hard tegen mijn buik aan voelde toen hij mij omhoog trok. ik stond paal tegen over hem hij begon me langzaam te strelen me schouders me borsten en door mij topje kon hij heel makkelijk mijn bloesje uitrekken. zijn handen zakte en zakte hij begon heel langzaam mijn broek open te doen zonder eerst erover te strijken, dus begon ik zijn bloes uit te trekken en en zijn rug te strelen met mijn nagels in zijn rug van de stroom die door me ging toen hij mij clitje indrukte en er mee bewoog heen en weer heen en weer, toen fluisterde hij in mijn oor sorry dat ik je dit aan doet maar ik kon het niet laten ik wilde je gewoon. waarop in antwoorde dat het niets gaf hij: ik ga je helemaal verwennen beloofd en ik kom altijd mijn belooftes na en likte mijn oor. ik bood aan om in de kamer te gaan en zoenend liepen we naar de kamer.
hij legde me heel langzaam neer dat ik dacht dat als het nog langzamer ging dat ik nooit het bed zou bereiken! maar dit maakte me extra geil want ik kon zijn spieren voelen kloppen doordat hij mij zo in de lucht had. toen we eindelijk de bed bereikte zei hij dat ik mijn benen open moest doen hij duwde het rokje naar boven en trok me slip uit. zonder te kijken dook hij mijn vagina in en begon te beffen ik voelde zijn warme tong tegen mijn clitje en dn in mijn opgezwollen schaamlippen, ik verlangde naar meer ik werd helemaal gek van hem maar hij deed het zo rustig dat ik er wild van werd! hij likte me langzaam met zijn tong in mijn gleufje en dan weer langs mijn clitje vervolgens stak hij 1 vinger in mijn gleufje daarna 2 en eindstand 3 en met zijn andere hand masseerde hij mijn clitje, na dat ik 2 keer was klaar gekomen en me helemaal verwend voelde moest ik wat terug doen. ik pakte zijn haar en trok er een beetje aan hij nam het hint aan en keek me aan en kwam naar me ik probeerde hem om te draaien zodat ik zijn penis kon gaan verwennen maar hij zei: ik ben degene die jou vandaag verwend. ik werd er heet van en kon me niets meer bedenken hoe hij mij nog meer zou kunnen verwennen. hij kwam achter me liggen als lepeltje en stak zijn penis in mijn natte vagina hij legde heel voorzichtig mijn benen over die van hem. en begon op een neer te gaan en dan weer stoppen en dan weer op en neer en dan weer stoppen, ik d8 dat ik gek werd ik kwam weer klaar omdat het zo heerlijk was,, hij voelde de warmte van mijn vagina vocht en deed zijn penis weer uit me. hij kwam op me liggen en vervolgde het proces hij ging in en uit in en uit ik gilde het uit ik zei harder harder, waarop hij antwoorde hier wachte ik al op! hij begon harder te rijden en dieper met zijn gespierde armen trok hij me op en zat ik zo boven op hem. hij douwde en douwde en hele korte stootjes maar wel erg diep. we genooten beiden erg hij stak zijn vinger in mijn mond zodat ik erop kon zuigen.. ik hoorde hem kreunen en ik likte zijn vinger. voor dat hij klaar kwam heeft hij zijn penis uit gestoken en kwam op me klaar! .. ik masseerde zijn penis nog ff en later ging die weer aan het werk hij pakte me nu stevig bij me billen en spreidde me benen uit elkaar mijn benen waren nu op zijn schouders en hij kwam erin en eruit. in die tussen tijd kwam mijn man ook thuis ik schrok even maar hij was zo opgewonden dat hij zijn kleren uit deed en achter me kwam staan en nam me over en we deden het in doggy style. de makkelaar stond op en kwam onder me liggen met zijn vinger verwende hij mijn clitje en mijn mans ballen.. we waren erg wild geworden mijn man kwam klaar in mijn en de makkelaar likte zijn penis nog af en masseerde mijn vagina nog even door ik werd hier zo ongeloofelijk van dat ik ik hem bijna smeekte om het nog maal bij me in te steken. Als ik het nu erin doe is dat zonder genade, waarop ik asjeblief zei.. ik pakte bij me billen en trok me op hem hij tilde me op en zei dat ik mijn benen gekruisd achter zijn rig moest zetten en dat deed ik later zei hij dat ik maar het gordijn stevig vast moest pakken en niet los mocht laten tot hij klaar was en ik pakte het grodijn hij begon me heel zachtejes te penitreren en later harder en harden het was zo hard en snel dat het heet werd het begon een beetje te branden maar het voelde zoo heerlijk dat ik me door die pijn heen beet ik voelde zijn penis helemaal tegen mijn baarmoeder aan douwen alsof het daarbinnen in en uit ging. Mijn man kwam me zoenen maar dat lukte bijna niet ik beet hem bijna op zijn lip! Ik gilde het uit ik was klaar gekomen en zodra hij voelde dat mijn benen hem strakker tegen me aan duwde omdat ik in elkaar kromp van genot legde hij mij snel neer en begon te beffen. Mijn man was zo opgewonden van hem geworden dat hij zijn penis in zijn anus stak ik slak een pijn door en genoot verder. Het was nog een lange avond.


Aantal keer bekeken: 14798
Waardering: 5.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online