Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

leeraar neukt me.

U leest om dit moment het verhaal leeraar neukt me gepost door jasmijntje mandarijntje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jasmijntje mandarijntje
Gepost op: 2007-7-16

Verhaal:

leeraar neukt me
Als al geen ander meisje zo doodnormaal zou zijn als ik, dan was ik abnormaal. Dat was ik dus niet. Ik was behoorlijk intelligent, daarmee bedoel ik voornamelijk dat ik niet achter was op mijn leeftijd. Mijn haren waren bruin en golfden, mijn ogen ook bruin. Ik had een normaal lichaam, ietwat aan de magere kant, niet te mager. Meer het fotomodelmagergedoe. En kleine voeten, ik had kleine voeten. Nog steeds eigenlijk…

En mijn grootste problemen waren, iets wat ook nogal aan de normale kant lag, leerkrachten. Een vervelende karaktertrek van me was dat ik altijd het laatste woord wilde hebben en behoorlijk snel uit de voeten schoot, in verdediging of in de aanval. Na een tijd wist ik het zelf niet meer.
Ik wil jullie vertellen over een avontuur van me, ongeveer het begin van mijn seksuele ervaringen, met een leerkracht van me. L.O.-leerkracht. Lichamelijke opvoeding, tjah, hahaha!

Hij was gemiddeld in alles, en zo verschrikkelijk sexy. Over zijn uiterlijk ga ik niet praten want dat doet mij behoorlijk kwijlen. Achter al die tijd nog steeds, hmmm. Eigenlijk is het minder dan een jaar geleden, hoor, maar ja. Ik zou alles echt dolgraag opnieuw willen beleven.

We gingen naar een museum in Brussel per klas, hij moest op onze klas letten en ik had geregeld onenigheden met hem. Maar hij vond het even plezant als ik om te redetwisten, er was geen seksuele aantrekkingskracht. Dat kwam wel, op die dag.

Ik liep in de gang en het was er behoorlijk druk, zo verschrikkelijk druk dat je bijna geen kant uitkon en een half uur lang naar één schilderij moest staren. Hij stond bij me en begon beleefd een praatje te slaan over de drukte, wat mij al verbaasde, en opeens kwam er meer volk en meer drukte dat hij helemaal tegen mij aan werd geduwd. En we konden helemaal geen kant uit, ik kon mij zelfs niet bewegen en als ik dat zou hebben gedaan zou ik zijn stijve penis tussen mijn benen nog beter hebben kunnen voelen. Hij excuseerde zich ervoor en zijn excuus was dat het plots kwam, de hardheid van zijn mannelijkheid ebde niet weg en we zaten nog steeds tegen elkaar geplakt, bewegingloos.

Totdat hij wel begon te bewegen, met zijn heupen. Ik snakte naar adem en vond het verschrikkelijk lekker, waarvoor ik mij dan doodschaamde en ik wendde mijn gezicht af. Liet hem zijn gangetje gaan. Maar hij stopte en kneep zachtjes in mijn heup om mijn aandacht te trekken. ‘Sorry’, had hij gezegd, ik weet het nog heel goed, ‘u bent zo verschrikkelijk mooi dat je mij verblindt en ik kan geen kanten uit. Ik geef het doodeerlijk toe: ik ben bloedgeil.’

Fuck maat, ik werd daardoor ook bloedgeil en glimlachte zwakjes. Dan duwde hij zich opnieuw tegen me en alles kriebelde in mijn buik. Ik wilde meer, ik wilde hem verslinden en greep hem hard vast, hetgeen ons allebei verbaasde, aan zijn kont.

Wat een hemels kontje.

‘Ik ben geen pedofiel, weet je. Jij bent de pedofiel want jij verrast mij en jij springt uit de bosjes.’
Zijn woorden hadden mij doen lachen, mijn lerares Latijn kwam aangelopen om hem te halen en hij rukte zich van me af, ze had niets in de mot gehad. Dan verdween hij omdat ze een leerling kwijt waren ofzo, en ik bleef met een bloedgeil kutje achter. Snakkend naar een grote lekkere stijve pik.

In het hotel (we bleven in Brussel voor drie dagen, soort van schoolreisje) werd ik door hem van mijn kamer geroepen. ‘Er is bezoek voor je’, zei de leerling die mij moest komen halen, ‘een of andere neef van je. Hij roept je.’
Ik klopte aan bij de kamerdeur van mijn leerkracht en werd naar binnen getrokken. Het was er halfdonker en ik zag hem niet, hoewel hij precies leek te weten waar ik stond en waar hij moest grijpen om vast te nemen wat hij wilde vastnemen.

‘een vraag’, zei hij, ‘ben je geil?’
‘Bloedgeil.’
Hij knipte het licht aan en hij stond daar sexy tegen de muur geleund. ‘Wel wel, we verbreken allebei de regels, neen?’
‘Dat zal dan zo zijn’, antwoordde ik droogjes. Hij had gelachen en trok mij mee naar zijn bed, een tweepersoonsbed met een roos laken op. Grappig en perfect.

Hij begon me te kussen, ik was verrast, het was vreemd te worden gekust door een leerkracht van je. En voor ik het wist drukte hij zijn harde weer tegen mijn clitoris aan tussen mijn benen. Ik ging op mijn tippen staan met mijn heupen naar voren zodat hij er beter aankon en zuchtte van genot. Man, het was heerlijk. En ik wilde meer.

‘Ben je maagd?’, hij vroeg het zo plots dat ik geschrokken mijn ogen opendeed en staarde in de zijne. Ik werd verlegen en ging zitten op de rand van het bed, weg van hem. ‘Waarom vraag je dit?’
‘Ik kan mij niet voorstellen dat jij een maagd bent omdat je verrekte goed weet wat je moet doen en dat vind ik prachtig, maar als je maagd bent wil ik niet verder gaan dat dit.’
Ik knikte. ‘Nou’, zei ik zachtjes, ‘ik ben geen maagd meer.’
‘Hoeveel keer heb je het al gedaan?’
‘een keer.’ Nu was ik echt verlegen maar hij streelde mijn wang en glimlachte als een echte jongen van mijn leeftijd, in de werkelijkheid was hij verdomme dertig en ik veertien. ‘Ik vind je heet, zo heet dat ik je helemaal wil verslinden. Elk deel van je wil laten tintelen en ik wil je horen klaarkomen als geen ander.’
Verdomme, het was prachtig wat hij zei. En hij kuste me weer, duwde mij verder op het bed en spreidde mijn benen lichtelijk van elkaar. ‘Wacht’, zei ik dan, ‘dit is gewoon seks.’
Hij knikte, ‘gewoon seks en als we meerdere keren samenkomen om gewoon seks te hebben blijft het gewoon seks. Ik begrijp je.’
Zijn vingers gleden in mijn broek, mijn goed, wat had ik mij doodgeschaamd wanneer hij in mijn oor had gefluisterd dat ik nat en geil was. Hij trok mijn broek uit en trok mijn slipje uit met zijn tanden. Mijn lipjes waren helemaal rood en gezwollen, hij kuste zachtjes en streelde langzaam mijn zijn tong over mijn klitje. Maat, ik kon zweren dat ik engelenmuziek hoorde.

Ik kwam met heftige stoten klaar en trok hem lachend naar boven zodat ik hem met een tongkus kon belonen. Rolde hem om zodat ik op hem lag en hij onder mij. Dan kust ik zachtjes zijn borstkas, buik. Trok zijn hemd af terwijl hij mijn bh aftrok en mijn kleine niet volgroeide borsten beroerde. Hij legde zijn mond erom en ik kreunde luid, hem van mij afduwend. ‘Jouw beurt’.

Zijn pik was prachtig, zo mannelijk. Ik liet mijn tong erover glijden en bewoog met mijn heupen zodat mijn klitje over zijn knieën streek. Ik was echt zo verschrikkelijk geil en het was een heerlijk gevoel om achter dertig seconden zijn zaad af te likken van de eikel. Heerlijk, hij sidderde helemaal en keek mij met grote ogen. ‘Jij bent goed, meid, wie heb je nog allemaal gepijpt?’
‘één.’
Hij glimlachte en ging op mij liggen, zijn eikel tegen mijn klitje. ‘Je bent lekker zeg, en heel mooi.’
Cliché, maar ik was helemaal overdonderd. Hij was dertig jaar, het gaf een geweldig gevoel om hem dat tegen me te horen zeggen. Ik was lekker en geil. Prachtig!

Hij neukte me hard en diep, steeds sneller tot we twee keer na elkaar klaarkwamen. Het was herlijk en ik bleef even opgekruld en naakt tegen hem aanliggen. Dan zei hij me dat ik terug moest gaan en dat ik een excuus kon verzinnen tegen de anderen op mijn kamer. ‘Gaan we het nog eens doen?’, vroeg hij. Ik had mijn hoofd geschud. ‘Vandaag niet, nee… ga je me missen? Wil je me neuken?’
‘Morgen als we naar dat ander museum gaan, neuk ik je in de toiletten of in een kamer waar enkel personeel mag komen.’ Zo geil, ik huppelde naar buiten met het zaad nog tussen mijn benen, morgen zeker. Hij was lekker.
Dit was mijn avontuur, echt gebeurd. Het overdondert mij nog steeds.


Aantal keer bekeken: 39097
Waardering: 7.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online