Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

lekker schoonzusje 2.

U leest om dit moment het verhaal lekker schoonzusje 2 gepost door johan. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: johan
Gepost op: 2007-7-5

Verhaal:

lekker schoonzusje 2
Ilse keek met een lach op haar gezicht naar ons. Stelletje geilbakken zei ze, konden jullie niet even op me wachten? Ik wist niet wat ik hoorde. In plaats van boos te worden stelde ze nu ineen voor om mee te doen, wat een opluchting. Ik legde uit wat er gebeurd was en dat we allebei heerlijk waren klaargekomen. Ilse deed een voorstel om samen haar klaar te maken. Mijn schoonzusje en ik keken elkaar aan en zeiden dat we daar wel zin in hadden. Ilse ging zich uitkleden en ging languit op bed liggen. ze zag er geil uit, een mooi schoren poesje en heerlijk borsten. Ik stelde voor dat de dames eerst met elkaar aan de slag gingen. Ik had niet verwacht dat ze dat zouden doen, maar voor ik er erg in had lagen ze elkaar te strelen en te zoenen. Ik ging lekker in een stoel zitten om naar het schouwspel te kijken. De geile tongetje vonden elkaar snel en hun ademhaling ging steeds sneller. Wat een heerlijk gezicht, 2 geile meiden die elkaar verwennen. Ilse bleef lekker op haar rug liggen terwijl Sandra haar liggen begon te verkennen. Langzaam zakte ze naar beneden waar ze haar kutje begon te likken. Ilse lag te kronkelen van genot. Sandra ging op haar knieen zitten waardoor ik prachtig uitzicht had op haar lekker kont.
Ik kon me niet langer inhouden en ging achter haar zitten en voor ik het wist zat ik met mijn paal in haar lekkere kutje. Sandra gromde van genot en begon Ilse steeds harder te likken die vervolgens schokkend klaarkwam. Ilse draaide zich om en ging op haar zij liggen om naar ons te kijken. Ze genoot van het feit dat ik haar zusje aan het verwennen was, jullie zijn een geil stel zei ze. Ik zei dat ik me graag eens zou laten verwennen door 2 vrouwen. De dames keken elkaar aan en gingen voor me zitten. Ik ging lekker op mijn rug liggen en liet me heerlijk pijpen door 2 gulzige mondjes. De meiden likken me om de beurt en brachten met bijna naar een 2e hoogtepunt. Ik zei dat ik in een van hun wilde klaarkomen. Aangezien Sandra mij al had doen klaarkomen was de keus makkelijk. Ik ging achter Ilse zitten en zei dat ik haar in haar kontje wilde neuken. Ilse vond het prima. Ik masseerde haar kontje en gleed langzaam naar binnen. Ilse kreunde van genot en ook Sandra genoot van ons. Sandra ging met haar benen wijd voor Ilse liggen die haar lekker begon te likken. Ik kon het niet langer inhouden en spoot Ilse haar kont vol. Hijgend en uitgeput viel ik naast de meiden op bed. Ilse en Sandra hadden nog geen genoeg van elkaar en likken elkaar naar een hoogtepunt. Moe en voldaan vielen we vervolgens naast elkaar in slaap. Dit gaan we zeker vaker doen.


Aantal keer bekeken: 13068
Waardering: 6.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online