Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

lekkere jongens.

U leest om dit moment het verhaal lekkere jongens gepost door Herbert. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Herbert
Gepost op: 2011-6-23

Verhaal:

lekkere jongens
Avonds als het donker werd gingen wij jongens tussen de struiken verstoppertje spelen, renden heen en weer om een plek te vinden. Wij waren met zijn vijven. Op een gegeven moment kwam er een man mee doen. Ik vroeg aan jan de oudste van ons,wat moet die vent. Ach laat maar gaan, dat is Henk die is geil. Iedere keer als hij mij te pakken hat zat hij met zijn hand in mjn weide broek met brettels, aan mijn lul te voelen.Bleef met mij achter de struiken en zijn vingers zaten om mijn lul en begon mij af te trekken. Dat was best lekker en spannend. En ik wachte op een gegeven moment gewoon op dat hij mij te pakken kreeg. Zijn hand speelde met mijn lul en hij vroeg hijgend of ik het lekker vond. Ik zij ja, het is best geil. Op een middag liepen wij langs de rivier en kwamen bij onze beschutte plek waar wij altijd naakt zwommen. Wij lieten onze broeken zakken en gingen in de zon liggen. Op eens zij Jan, zullen wij even kijken wie de langste lul heeft, en begon aan zijn lul te trekken. Het duurde maar even en iedereen van ons had zijn stijve lul in de hand. Jan de oudste van ons hat al een best groote lul, wel 12centimeter. Hij liet ons zijn lul altijd vastpakken en even aan trekken.Die lul van mij was zo iets van 10 centimeter. Het was een geil gezicht vier naakte jongens in de zon, lang in het gras, aan hun lullen te trekken. Ik zei,wacht even. Henk doet ook mee. Die had zijn broek nog aan en ik zag een dikke bobbel. Haal hem maar er uit zij Henk, en Ik knoopte de broek open,en zijn dikke lul stond stijf in het zon licht.Ik had nog nooit zo een groote lul gezien, de paars aangelopen eikel, kloppend van geilhijd. Ik greep zijn lul en begon hem zachtjes af te trekken. De jongens trokken zijn broek uit en hij lag net als wij naakt in het gras. Met de groote lul in mijn hand zij Henk hoe ik hem moest aftrekken. zachtjes op en neer, een paar snelle rukken,ja harder, harder doe maar,trekken,lange haalen en geef hem maar een kus! Ik liet mij zakken en schoof zijn eikel in mijn mond,en likte lekker als of het een lollie was. De jongens zagen hoe zijn eikel in mijn mond in en uit ging. En hij had mijn lul in zijn hand en trok mijn voorhuid strak op en neer. Hij riep, Jan kom boven mij liggen en stop je lul in mijn mond dan pijp ik je zo als laatst, en knijp zachtjes in mijn teppels, maak mij zo geil als de voorige keer. Zo waren wij mekaar lekker aan het aftrekken. In een kringetje stonden wij te trekken en Henk zij, eens kijken wie het veerst kan spuiten. Op eens vloog een dikke straal speerma wel een meter uit Henk zijn lul, machtig wat een straal. Hijgend knielde hij voor mij, en mijn lul gleed in zijn mond. Dat was zo geil dat ik spondaan in zijn mond spoot. Hij zoog en zijn tong likte om mijn eikel, wat mij zo geil maakte dat ik nog een keer in zijn mond klaar kwam. Dat waren mijn mijn eerste sex belevingen en denk nog eens hoe spannend het was. Ik zou het best nog eens over willen doen.

Aantal keer bekeken: 30932
Waardering: 8.99 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online