Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

lekkere klanten.

U leest om dit moment het verhaal lekkere klanten gepost door Amsterdammertje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Amsterdammertje
Gepost op: 2006-12-7

Verhaal:

lekkere klanten
Al een tijdje kwamen ze als klant in het cafÈ waar ik werkzaam ben , een leuk stel die er beide altijd goed uitzien , zij een jaar of 47 en hij iets jonger , schatte hem zo op 43 jaar . Zelf was ik 35 . Laten we ze voor deze gelegenheid Bob en Ingrid noemen , en zelf , ach, Remco vind ik wel een aardige naam .

Ze waren altijd erg gezellig en we hadden dan ook veel plezier samen met andere gasten die aan de bar zaten . Als ze een paar wijntjes gedronken had werd ze altijd een beetje uitdagender en ik kreeg de indruk dat ze wel een beetje op me geilde .Je kent het wel beetje toespelingen maken en dubbelzinnige teksten en ik vond dat helemaal niet erg want ik vond het best wel een lekker vrouwtje die er zeker voor haar leeftijd nog mocht wezen !

Op een vrijdag moest ik tot 8 uur werken en was zij alleen binnengekomen om een uur of† 7 . Ik vertelde haar dat ik over een uurtje klaar zou zijn en dat ik dan gezellig ff bij haar kwam zitten om iets te drinken . Dat vond ze leuk en nadat ik klaar was schoof ik dan ook bij haar aan de bar . Ze vertelde dat Bob 'savonds een klus had en dat ze geen zin had om alleen thuis te zitten . We zaten gezellig te ouwehoeren en af en toe liet ze erg duidelijk aan me merken dat ze best wel zag zitten en legde ze af en toe haar hand op mijn been of aaide ze me over m'n kale kop . op een gegeven ogenblik kwam het gesprek op sex en vertelde ze me dat ze op sexgebied zeer openminded waren en ook veel uitgeprobeerd hadden en nog steeds heel actief bezig waren . Ik probeerde haar uit te horen met wat voor soort dingen ze gexperimenteerd hadden maar daar deed ze in het begin een beetje vaag over maar na een paar wijntjes werd ze wat opener en verklapte ze me hun geile escapades en ik werd er eigenlijk wel een beetje opgewonden van wat zij ook merkte toen ze weer eens haar hand op m'n been legde en 'per ongeluk' leangs m'n harde pik schuurde .

Zo zei Ingrid , meneer is een beetje opgewonden , komt dat door mij ? En ik beaamde dat en zei dat dat door haar en haar geile praatjes kwam en dat ik best wel in de gaten dat ze me altijd een beetje zat op te geilen ! Ze zei me dat dat inderdaad wel zo was en dat ze daar heel veel plezier in had ! Toen vroeg ze wat ik van haar vond en toen ik haar vertelde dat ik 'r best wel een lekker ding vond en dat ik best wel wat geile fantasietjes over haar had fluisterde ze met een zwoele stem in m'n oor of ik zin had om met haar mee naar huis te gaan om te kijken of we die fantasietjes werkelijkheid konden laten worden . Nou , daar was ik natuurlijk wel voor te porren ! Ze betaalde haar bonnetje en we zijn vlug opgestapt en naar haar huis gegaan !

Onderweg naar huis lopend kneep ze me af en toe speels in m'n kont en voelde ze zelfs aan m'n pik en vroeg of ik er zin in had , nou dat was een overbodige vraag !In de lift naar boven pakte ze m'n hoofd en gaf ze me een lange natte tongzoen , dat beloofde heel wat .

Toen we naar binnen gingen kreeg ik de schrik van m'n leven want haar man Bob was thuis en zat achter de pc . Een beetje van m'n stuk en natuurlijk teleurgesteld omdat het feest niet door zou gaan gaf ik hem een hand en verteld hem dat ik was meegekomen om en afzakkertje te halen met Ingrid die op dat moment de kamer inkwam en ondeugend lachte en zei , zie je wel dat ie wel mee zou komen , hij geilde ook al een poosje op mij ! Toen begreep ik dat ze dit samen allemaal bekokstoofd hadden . Bob zei dan ook , maak je niet ongerust ! En Ingrid zei , Bob en ik houden wel van geile spelletjes en het leek ons wel leuk om jou daarbij te betrekken dus als jij geen bezwaar hebt kunnen we met z'n drieen een hoop plezier hebben !

Nadat ik van de eerste schrik bekomen was en Bob een biertje voor me had gepakt , kwam ik weer een beetje tot mezelf en vond ik het eigenlijk best wel een spannend idee om met deze† mensen een geile trio te hebben . Ingrid kwam lekker tussen ons inzitten en gaf me weer een hete tongzoen waardoor meteen het ijs was gebroken ! Bob gaf ze daarna een natte zoen en voelde aan z'n pik en zei , hier wordt jij ook lekker geil van hË zo te voelen . Ingrid legde uit dat ze me al een poosje zag zitten en had het daar met Bob over gehad en het leek ze dan ook een leuk idee om mij te verleiden om samen een geil avontuur te beleven . Nou , ik vertelde ze dat ik best wel van spannende avontuurtjes houd maar dat ik hier niet echt op had gerekend maar dat ik het nu toch wel een geil idee vond !

Ingrid ging in een stoel tegenover ons zitten en zei dat we ons moesten uitkleden en een beetje met ons zelf moesten gaan spelen om te zien waar zich die avond mee ging vermaken . Zo gezegd zo gedaan en al vlug zaten Bob en ik in onze blote kont met onze pik te spelen en Ingrid zei , kijk Bob , Remco is ook lekker geschoren , iets wat ik prettig vind en al een poosje doe , eerst een beetje kort geschoren en m'n ballen kaal maar op een gegeven moment toch maar alles glad geschoren , en ik zag dat Bob hetzelfde kapsel had . Ingrid kwam voor ons zitten en begon ons eerst af te trekken en daarna werden we omstebeurt heerlijk door haar gepijpt , iets waar ze zeer bedreven in was ! Op een gegeven moment vroeg ze me of ik het erg zou vinden als Bob mij ook zou pijpen , en wer schrok ik me een hoedje want dat had een man nog nooit bij me gedaan en ik was dan ook overtuigd hetero . Ingrid zag aan mijn reactie dat dit voor mij onbekend terrein was en zei dat Bob lekker bi was en zij het heel geil vond om mannen met elkaar bezig te zien maar als ik persÈ niet wilde ik dat het geen probleem was ! Ik dacht , ach wat kan me gebeuren en zette m'n principes aan de kant en zei dat ik het goed vond waarop Ingrid Bob wenkte en zei , mmhhh kom eens even hier jij geile beer en Bob mij ook lekker begon te pijpen met behulp van Ingrid die er zichtbaar van genoot . Terwijl Bob m'n pik in zijn mond had begon Ingrid lekker aan m'n ballen te sabbelen† , met haar handen duwde ze m'n benen uit elkaar en zocht haar geile tongetje een weg door m'n bilspleet en ze zei , mmmhh gelukkig ben je hier ook lekker glad geschoren en ik voelde haar tong over m'n kontgaatje gaan , wat ik altijd een heerlijk gevoel vind ! Bob was me nog steeds lekker aan het pijpen en Ingrid likte haar vinger nat en stak die voorzichtig in m'n aars , mmhh wat een verwennerij ! Ingrid zei , mmhh , vind je het wel lekker als je mannenkutje zo verwend wordt ? Ik ze , ja , dat vind ik vreslijk geil en ze vroeg of ik wel eens iets anders in m'n kontje had gehad . Toen ik zei dat dat niet zo was zei ze alleen maar heel geil , mmhhhh we zullen zien !

Omdat Bob me de hele tijd nog aan pijpen was voelde ik m'n zaad in m'n ballen borrelen en zei dat ie moest stoppen anders zou ik klaarkomen en dat wilde ik nog even uitstellen . Ingrid zei , dat komt mooi uit dan mag jij Bon even heerlijk afzuigen en ik help je wel daarbij ! Ook dit had ik nog nooit gedaan dus ik voelde me wel wat ongemakelijk omdat ik weldra voor het eerst een mannepik in m'n mond zou krijgen ! Maar er was geen ontkomen aan en eerlijk gezegd wondt het idee me best wel op ! Bob ging lekker onderuit op de bank zitten en Ingrid en ik gingen op onze knieen voor hem zitten , ze pakte zijn lul en duwde mijn hoofd richting die harde staaf en zei , kom op jochie niet bang zijn en likken ! Lekker die eikel in je mond nemen en precies doen wat je zelf ook lekker vindt ! En terwijl zij hem een beetje aftrok nam ik die paarse knop lekker in m'n mond begon hem af te zuigen ! Ik moet zeggen dat het best wel lekker was en ik er steeds geiler door werd . Toen Bob ook aangaf dat ie klaar zou komen , zei Ingrid , stoppen ! Nu ben ik aan de beurt ! Ze zei dat we maar richting slaapkamer moesten gaan . Daar aangekomen ging ze uitgespreid op bed liggen en zei , kom op sletjes van me , verwen me ! Wat wij ons geen twee keer lieten zeggen en erbij kropen , ik moest haar likken terwijl Bob lekker haar borsten en tepels verwende . Bob vroeg aan Ingrid of ik haar lekker likte en dat beaamde met een harde jjaaaahhh . Nu wilde ze ook geneukt worden en ze zei dat ik dat moest doen , ik wil die harde pik van je in m'n natte kut voelen stoten en denk erom , niet klaarkomen ! Bob pakte een condoom uit het kastje en deed die om m'n pik . Daarna leidde hij m'n pik in haar natte grotje en begon ik haar lekker te neuken , wat was ze heet ! Heerlijk ging m'n lul diep in en uit haar kutje , in de tussentijd was ze Bob weer lekker gaan pijpen . Daarna werden de rollen omgekeerd en ging ze handen knieen mij pijpen terwijl Bob haar vanachteren neukte . Hij maakte z'n vinger nat en duwde die voorzichtig in haar kontgaatje wat ze schijnbaar heerlijk vond want kort daarna zei ze , steek je pik in m'n reet ! Wat ie dan ook meteen deed . Mmmhhh , heerlijk zo in m'n kontje , dat kan ik je aanraden ! Ik vertelde dat ik nog niet zo ver was en er een beetje huiverig voor was . Toen zei ze geeft , niet alles in†ÈÈn keer !†Toen Bob bijna ging spuiten zei Ingrid , Stop ! Ik wil jullie zaad zometeen over me heen voelen ! bob trok z'n pik uit haar kont en nadat we even tot rust waren gekomen vroeg Ingrid of het mij wel geil leek om een man te neuken of door een man geneukt te worden . Ze was er wel achter gekomen dat ik het lekker vond als m'n kontje verwend werd en zei het heel geil leek om 2 mannen elkaar te zien neuken ! Ik zei dat ik twijfelde waarop ze zei , wacht maar ik zal je een voorproefje geven ! Ze stond op en liep naar de kast , trok een la open en kwam terug met een mooie zwarte voorbinddildo . Kijk hier neuk ik Bob wel eens mee en ik zal je nu laten zien hoe prettig hij dat vind . Draai je eens om Bob , die dat direct deed en op handen en knieen ging zitten . Ingrid ging achter hem zitten en begon speels aan z'n kontgaatje te likken , dat zag er heel geil uit . Af en toe keek ze naar mij terwijl ze z'n aarsje likte , ze maakte haar vinger nat en drukte die tegen z'n kont en langzaam naar binnen . Zeg dat je geneukt wil worden slet , commandeerde ze Bob . Neuk me alsjeblieft in m'n kont met die pik van je , zei Bob . Ze kroop naar 'm toe en drukte die die zwarte pik tegen z'n anus . In het begin gleed ie voorzichtig naar binnen , daarna neukte ze hem harder en hij genoot er zichtbaar en hoorbaar van terwijl Ingrid de hele tijd geile dingen tegen hem riep en aan mij vroeg of ik het een geil gezicht vond . Nou , errug geil kan ik vertellen ! Ik moest mezelf aftrekken van Ingrid terwijl zij achterlangs Bob aftrok . Na een poosje trok ze de zwearte pik uit Bob z'n kont en ging op haar rug op het bed liggen en zei tegen ons dat we onzelf boven haar moesten aftrekken en al ons geile zaad over haar heen moesten spuiten ! Bob en ik deden dat en na een poosje kwamen we bijna gelijktijdig klaar en spoten ons warme zaad over haar geile lichaam terwijl ze zichzelf lag te vingeren en kort daarna ook klaarkwam .

We hebben nog een poosje op bed liggen na te genieten met een lekker drankje en Ingrid vroeg hoe ik het had gevonden . Ik vertelde haar dat het m'n stoutste dromen had overtroffen en ik heerlijk had genoten . Ze zei me dat ze de volgende keer , als ik dat ook wilde , mij in mijn kont zou nemen en als dat zou bevallen dan konden Bob en ik elkaar misschien echt neuken , wat zij erg geil zou vinden . Ik zei dat ik erover na zou denken mar diep in mijn hart wist ik dat het toch wel ging gebeuren .

Over die volgende keer lezen jullie misschien in het volgende verhaaltje !



Aantal keer bekeken: 13702
Waardering: 5.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online