Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

leuke dag 1.

U leest om dit moment het verhaal leuke dag 1 gepost door johan. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: johan
Gepost op: 2007-2-6

Verhaal:

leuke dag 1
ik was een weekendje vrij en moest wat gaan doen op de camping het zou dit weekend droog blijven en had me vrouw verteld dat ik even erheen moest gaan en de schuur even aan de buitenkant ging schilderen waar me vrouw op antwoorde neem me nichtje paula mee dan is ze even er tussen uit en kan ze misschien even ontspannen na al die moeilijke preriode die ze zou hebben mee gemaakt .
ik belde paula op en die antwoorde gelijk met JA ik ga mee dus we spraken af dat ik ze dan zaterdag morgen vroeg kwam ophalen en dat we op zondag terug zouden gaan.
de zaterdag was aangebroken en was onderweg naar de camping had net paula opgehaald en op de radio het weerbericht was het zou die dag dik 26 graden worden waarop ik antwoorde dat is lekker warm is zwemgoed weer
paula antwoorde dat ze de bikini had mee genomen en dat ze op de camping wel het zwembad ging opzoeken.
we waren op de camping aangekomen en ik me spullen had weggezet en paula iets te drinken had ingeschonken zei paula dat ze zo dan maar het zwembad ging bezoeken en dat ik dan lekker kon schilderen .
ik was die dag snel opgeschoten met schilderen en was bijna klaar ermee toen me buurman me riep en vertelde dat me nichtje in de kantine zat met een verstuikte enkel dus maakte ik het laatste stukje af en liep naar de kantine.
paula zat op een stoel en vertelde wat er gebeurt was na dat ze van de schrik was afgekoeld zei ik kan je lopen of zal ik je dragen naar de caravan waarop ze antwoorde nou hinken is misschien het enige wat ik kan nu dus nam ik ze op me rug en nam ze mee naar de caravan .

ik zette ze neer op de bank en gaf ze wat te drinken ik had in de kantine gelijk wat te eten besteld en die hadden we gelijk mee genomen toen we weg gingen .
we zaten te praten hoe het kwam en zo toen ze ineens moest plassen en ze probeerde naar de toilet te gaan wat moeilijk ging
ze kwam terug van het toilet en zag dat ze een natte plek had in de broekje .
ik maakte een opmerking en ze vertelde dat ze nat was en ook geil was op me en dat ze met mij is graag wilde vrijen , ik schrok van de opmerking en zij lachte zich kapot .
ik vroeg zo of ze dat wel wilde want anders kreeg ze van mij op de blote kont waarop ze me terug antwoorde nou doe alles opslot en we gaan lekker neuken .
maar ja het was zo warm binnen in de caravan waarop ik zei nou eerst ga ik even douchen en me verf spullen binnen zetten dan zien we wel weer.
ik kwam na een half uur de caravan in lag paula op de bank in haar blootje en met zich zelf te spelen ze zag mij en ging gewoon verder .
maar ik wilde iets zeggen en me gsm ging over me vrouw aan de lijn hoe het ging en of het paula ging en meer .
ik vertelde dat alles oke was en ik zo de douche indook en we vanavond lekker op terras gingen zitten en morgen in de middag terug naar huis kwamen maar dan zou ik nog even bellen
me vrouw wilde paula nog even spreken en ik pakte een handdoek en kleedde me uit .
ik wilde me omdraaien toen paula me lul vastpakte en zei nou die is vanavond en vannacht van mij
en kuste mij hevig ik kuste haar terug en me lul werd zo stijf dat ik paula op bed heb gelgd en haar met wilde drang heb genomen we zijn de rest van de dag niet uit bed gekomen deden zoveel standjes dat we moe maar voldaan samen in bed in slaap gevallen zijn
s'morgens wakker geworden ik sta rustig op en wilde gaan douchen toen paula vroeg of ik nog meer trek had om te vrijen waarop ik antwoorde nou eerst douchen en dan wie weet.
nou die dag is leuk geweest en we hebben afgesproken datw e nog is meer samen gaan en meer en diepen van elkaar gaan genieten.
paula had tegen mijn vrow verteld dat ze zo erg genoten had op de camping dat ze had voorgesteld om een tent of zo er neer te zetten waarop me vrouw nee jij kan altijd als me man alleen ga ook mee of we gaan met zijn allen erheen bedden genoeg erin .
maar we zijn nu al een paar keer samen geweest en de vonken springen eraf als we bezig zijn samen en me vrouw die weet nergens van die denk alleen maar wow me man is wild die pak me nu 3 keer in de week dus ik kom goed aan me trekken nu

later meer .

Aantal keer bekeken: 4589
Waardering: 4.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online