Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

liefde is meer dan zoenen deel 1.

U leest om dit moment het verhaal liefde is meer dan zoenen deel 1 gepost door D-Style. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: D-Style
Gepost op: 2010-2-7

Verhaal:

liefde is meer dan zoenen deel 1
het was vrijdag 29 januari
mijn beste vriendin bleek een crush te hebben op een of andere jongen die een vreselijke hekel aan mij had en ik moest perse mee anders durfde ze niet.. toen ik buiten was bleek er nog een jongen bij te zijn, jasper was zijn naam. hij zag er wel leuk uit mr ik had t lef niet om tegen hem te praten.. er lag sneeuw buiten en we begonnen met een sneeuw gevecht.
aan het eind zat mijn haar totaal niet meer en ik schaamde me dood. jasper bleek het wel leuk te hebben gevonden want diezelfde avond kwam ik erachter dat hij me leuk vond en ik hem eigenlijk ook wel.

2 dagen later spraken we weer af en ik was dood nerveus.. ik zou het lef niet hebben om hem te zoenen als hij me zou vragen, maar daar zou ik later wel weer aan denken. ik kwam bij het veldje en jasper zat er al. de zenuwen werden steeds erger en ik had t gevoel dat ik er keihard vandoor wilde rennen.

word vervolgt...

Aantal keer bekeken: 3790
Waardering: 5.61 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online