Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

liefde voor altijd.

U leest om dit moment het verhaal liefde voor altijd gepost door robin......nogiets. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: robin......nogiets
Gepost op: 2011-2-21

Verhaal:

liefde voor altijd
Hoe het allemaal begon


Robin Kijkt naar het vuurwerk, wat is het toch mooi! Het is oud en nieuw, Robin staat buiten. Daar is Dunia! Robin loopt naar haar toe, opeens hoort ze haar naam roepen en het is haar moeder. ‘waar ga je heen?’ vraagt ze. ‘even naar Dunia’ roept ze terug. Opeens botst ze tegen iemand op. Het is Marco. Vroeger ging ze vaak met een grote groep naar buiten onder anderen hun twee. Ze is al eeuwen verliefd op hem. Maar ze heeft hem al een jaar of zo niet gesproken. ‘ow, sorry’ zegt ze. ‘geeft niet hoor. Ik keek niet uit.’wat ongemakkelijk staan ze tegenover elkaar. ‘nou eh… Gelukkig Nieuwjaar.’Robin geeft hem een hand. Ow sukkel denkt ze, je geeft een jongen tog geen hand?! ‘jij ook!’hij pakt haar hand vast en schud hem, maar laat niet los. ‘alles goed?’ vraagt hij. ‘ja hoor, met jou?’ ze probeert op haar mooist naar hem te lachen.’ook goed!’hij lacht terug. Zo staan ze een tijdje. ‘gaan jullie elkaar nog zoenen of hoe zit dat?’horen ze opeens een stem achter zich. Het is Dunia. ‘goed idee’ zegt Marco. Hij buigt zich naar haar toe en ze voeld hoe zijn lippen de hare raken. In gedachten bedankt ze dunia een miljoen keer. Ze voelt hoe Marco zijn handen op haar rug legt, ze legt haar armen om zijn nek.


2 weken later op het concert van Justin Bieber

‘Never say never..’ er klonk een daverend applaus na de laatste zin die Justin zong. Het was heel even stil, nu is het mijn kans denkt Dunia. Ze staat op en gaat op haar stoel staan en gilt keihard ‘I LOVE YOU JUSTIN!’. Het werkt, hij kijkt naar haar! In gedachten bedankt ze Robin voor die tip. Ze zwaait naar Justin. En… OMG! Hij zwaait terug!
Hier heeft ze eeuwen van liggen dromen en haar droom is eindelijk uitgekomen.ze zit in een klein kamertje met Justin Bieber! ‘Je ziet er leuk uit!’ zegt hij tegen haar. Dunia weet nu zeker dat ze knalrood is. Maar wat boeit het?! ’thanks, jij ook! Mag ik een handtekening?’ vraagt ze dan maar. Justin lacht naar haar en zegt: ‘je mag nog wel meer…’. Zijn gezicht is opeens heel dichtbij. Ze voelt hoe zijn lippen de hare zacht raken.
‘waar woon je?’ vraagt Justin haar. ‘jura 51 in utrecht in lunetten’justin kijkt haar aan en glimlacht ‘daar ga ik naartoe verhuizen!’dunia gelooft haar oren niet. OMG!!!!


Hoofdstuk 1

“triiinnggg” de deurbel gaat. Het was nog maar net lente maar het was al lekker war. Robin loopt naar de deur en doet hem open. Het is Marco “heey lieffie” begroet hij haar. ‘hoi” zegt robin en geeft hem een kus op z’n mond.”kom je mee naar buiten?’’ja tuurlijk’ antwoord robin glimlachend. ‘nog even mijn schoenen aantrekken’ snel strikt robin de veters van haar puma’s en trekt haar baseballjack aan. ‘ik ben buiten mam!’roept ze nog snel naar binnen voor ze de deur achter zich dicht trekt.



de rest van hoofdstuk 2 komt nog hoarr...;)

Aantal keer bekeken: 2455
Waardering: 6.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online