Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

like toy soldiers.

U leest om dit moment het verhaal like toy soldiers gepost door zoetje. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: zoetje
Gepost op: 2011-4-26

Verhaal:

like toy soldiers
ik had veel vrienden en was er blij met ze. op een dag liep ik over straat en zag een van m'n beste vrienden staan. toen kwam er een zwarte auto aangereden, de persoon in de auto openden het raam en schoot mijn vriend in zijn borst. ik renden er zo snel mogelijk naar toe en belden 112. ik probeerden het bloeden te stoppen en toen kwam de ambulance en namen ze hem mee naar het ziekenhuis en ik ging mee. in het ziekenhuis gingen zo heel snel aan de slag en probeerden ze zijn leven nog te redden, maar na een paar minuten konden ze niks meer doen, en stierf hij. een paar dagen later was de begravenis, daar werd het refein van lika toy soldiers van eminem gezongen. want in dat lied gebeurt het zelfde al was mij is overkomen.

Aantal keer bekeken: 3044
Waardering: 1.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online