Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

lomp.

U leest om dit moment het verhaal lomp gepost door Willem van der Pol. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Willem van der Pol
Gepost op: 2009-11-4

Verhaal:

lomp
Hallo,
Ik wil bij deze opmerken dat ik geen verhalen schrijf, maar losse humor.Ik wil het nog wel eens hebben over Belgische atletiek, Iraakse atletiek, e.d.
Verder speel ik met bekende namen.
Mijn humor is bizar en vaak heel letterlijk genomen.
Het gaat eigenlijk nergens over, en ik vergelijk vaak dezelfde achternamen met elkaar.

Om een voorbeeld te geven:
Deze kale man is vorige week ontslagen.
Hoezo?
Hij had een pruik op tijdens zijn werk.
Daarvoor wordt je toch niet ontslagen?
Hij wel, hij begreep het niet, hij zat met zijn handen weer eens in het haar.

Zij baart opzien.
En zij een tweeling
De moeder van Tscheu la is blij
Niet een, maar een tweeling.




Aantal keer bekeken: 3719
Waardering: 2.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online