Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

louise.

U leest om dit moment het verhaal louise gepost door alyssa. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: alyssa
Gepost op: 2009-4-8

Verhaal:

louise
Louise is aan het dansen voor een repeticie.Iedereen juigte en applaudiseerde,maar haar beste vriendin was jaloers op haar en duwde louise van het podium en deed alsof ze medelijden had met Louise en zei:,Gaat het mijn beste vriendinnetje?'Maar Louise trapte er niet in en zei:,Ik weet het wel hoor dat jij het was die mij van het podium heeft geduwd!',de juffrouw verzorgde Louise en zei:,je moet naar de dokter het kan dat je knieschijf gebroken zal zijn.'AUW!Even later kwam de mama van Louise en bracht Louise naar de dokter.De dokter zei:,Je moet worden geopereerd en wel vlug.'Mama stapte naar de auto en deed de deur open en stapte in.Maar Louise bleef staan.Mama vroeg:,Waar wacht je nog op stap in.'Louise zei tegen haar mama dat ze bang is en niet wil worden geopereerd.Maar mama zei:,Ik snap dat je bang bent maar je zal geen pijn voelen hoor je wordt verdoofd,kom stap in.'Louise stapte dan toch in en vroeg aan haar mama:,Mama,hoe wordt je verdoofd?',Wel ze hebben twee dingen om je te verdooven de eerste is een spuitje en de andere is een maskertje.'Ze komen aan bij het ziekenhuis en gaan naar binnen.Daar is de dokter.Louise moest in een karretje stappen en de dokter bracht Louise naar de opereer kamer.Twee uren later wordt Louise wakker en ziet haar mama naast haar bed en begint te wenen mama vraagt aan Louise:,Wat is er mijn kleine meid?'Louise antwoord:,Het doet zo een pijn!',Dat zal wel over gaan.' Een paar dagen later is Louise weer aan het dansen.En ze heeft het al vergeven met haar vriendin.

Aantal keer bekeken: 2668
Waardering: 5.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online