Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

loverboys.

U leest om dit moment het verhaal loverboys gepost door Miss-love. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Miss-love
Gepost op: 2010-3-9

Verhaal:

loverboys
Maura is 14 jaar en heeft een vriendje, maar ze heeft vaak ruzie met hem daarom wil ze het graag uitmaken en een ander zoeken maar wie!!!

9 Maart 2010
ik heb het uitgemaakt en ik zoek dus een ander.
hij vond het niet erg tenminste dat zij die.
maar ik zoek nu een ander ik heb met iemand veel contact op msn hij heet Lars en is heel leuk ik zie hem vaak.
morgen ga ik met hem shoppen!!!

10 Maart 2010
hij heeft me vandaag gevraagt!!!
en je raad het al ik heb ja gezegt!!!
mijn moeder dingt dat hij een loverboy is, maar dat is niet zo!!!
maar morgen komt hij bij mij!!!
yes, yes en nog eens yes!!!

11 Maart 2010
ding dong, mam hij is er! zeg hem maar dat ik op mijn kamer zit!
ze deed open en ze liet hem naar mijn kamer gaan.
hij zei direct dat hij niet te ver wou gaan.
dat is nou de jongen die ik zoek!!!

Aantal keer bekeken: 4841
Waardering: 3.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online