Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mama waar ben je deel 2.

U leest om dit moment het verhaal mama waar ben je deel 2 gepost door sven beelen . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: sven beelen
Gepost op: 2011-8-24

Verhaal:

mama waar ben je deel 2
geertje zijn mama zit al 2 maand in de gevangenis . ze word verdacht op de moord van 3 mensen . haar ouders , en haar man . geertje moest alleen thuis . en moest wel naar school gaan . en daar kwam de rijke jonge weer . jou moeder zit vast in een kamer mat tralies voor . en mij vader zit in een bedrijf te zwemmen in het geld . de bel ging en ze moesten de klas in . lore gaf geen aandacht en ging ergens anders zitten . de bel ging middag pauze . de ergste pauze ooit . ze konden hem een uur lang .
lore kwam maar niet bij hem staan . geertje kon het niet meer laten en liep naar huis . en barste in tranen uit . opeens ging de bel . er stonden een man aan de deur . de buur man ? hij kwam me het nieuws vertellen dat zijn moeder zelfmoord pleegde om dat ze het had gedaan hij wist nooit waarom. OP SCHOOL : jou moeder is een moordenaar . ben ik blij dat ze dood is want ja mijn vader was al bang dat ze mij zou vermoorden . geertje nam zijn vuist en sloeg recht op zijn gezicht . hij liep weg . naar huis . de buur man en zijn vrouw zorgde nu voor hem . de buurvrouw liet iemand binne . hij wou niet kijken wie . het is de stem van lore . het spijt me dat ik weg liep . geertje gaf geen antwoord . maar ik ben al met joris . geerte kon zijn oren niet geloven . GA WEG IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN . lore ging weg . en geertje wist niet wat hij hoorde . hij wist er geen uitweg aan dan zijn dood . lore belde nar joris om te zeggen dat ze met hem was om geertje te beschermen . het is uit ! lore liep terug naar geertje en zag geertje dood op de grond onder zijn raam .
-------------------


Aantal keer bekeken: 6355
Waardering: 4.76 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online